Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by jeremy1984
Mario_GX: Här är adressen SWE_TRANCE pratade om http://www.tranceclubber.com/checkorder.asp?ID=XXXXXX

(byt ut de 6 x.en mot ditt orderID)

swe_trance o jeremy, ja får tacka för hjälpen kollade nyss om allt va ok o de va det så ja har väl inget att oroa mig för nu bara sitta o vänta på att festen ska komma, eller jag komma till festen

Old Post Dec-30-2003 04:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

nu är det bara EN månad kvar tills jag blir av med oskulden på TE

vilken jäääkla fest det kommer bli..
Föressten.. snygga/sköna skor, var hittar man det?

Old Post Dec-30-2003 09:05  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jofawe
nu är det bara EN månad kvar tills jag blir av med oskulden på TE

vilken jäääkla fest det kommer bli..
Föressten.. snygga/sköna skor, var hittar man det?
I en sko affär är nog den största chansen att hitta ett par skor mwha mwha...

Nä men om du har vägarna förbi Sthlm så finns det en sport affär vid Norra Stationsgatan vid prisextra... Där köper han in mycke fjolårs prylar å säljer as billigt... tex. köpte skidjacka + brallor för 700 spänn

Välj mörka/svarta skor, har du ljusa skor kommer dom ändå bli svarta... tro mig, mina vita skor blev det
Träningsskor är att föredra för att skona dina knän och rygg så gott de går... Efter förra TE10 så hade jag vatten i mina knän, ändå hade jag rätt nya skor...
Lätta skor också... då orkar man mer och längre, festen är ändå 10 timmar nåt + extra nummer

Old Post Dec-30-2003 09:39  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

du kan väl glömma att dina (vita) skor stannar ren

så här såg mina skor ut efter innercity:

Old Post Dec-30-2003 12:06  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by ScuL
du kan väl glömma att dina (vita) skor stannar ren

så här såg mina skor ut efter innercity:

wtf är det för nått?
Jag hade iofs tänkt ta mina vita superlätta gymdojjor.. men det blir väl att man får köpa sig några svarta

Old Post Dec-30-2003 12:11  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

det är restanter av tabak (sigaretter på golvet), blandat med alcohol (öl osv på golvet), piss.. och flera saker som jag skulle inte berätta om

du kan ta vita skor ändå, det går relativt enkelt att göra ren de igen... men när det finns på textil delerna så blir det liten svårare

Old Post Dec-30-2003 12:13  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

haha.. eeeew.. kiss

föressten.. kolla denna vilsne stackaren:
http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...c=75903&forum=1

Old Post Dec-30-2003 12:19  Sweden
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

Det här tänkar jag fan inte missa !, marcel woods, cosmic gate osv, ARrgh

KESO!

Old Post Dec-30-2003 12:23  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by jofawe
haha.. eeeew.. kiss

föressten.. kolla denna vilsne stackaren:

haha vilken jävlar
fattar inte värför det står fel på sin biljett, det är faktiskt omöjligt att fejka den hos biljetförsäljaren.. hm
det står rätt på min biljett iaf:

Old Post Dec-30-2003 12:38  United Kingdom
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by ScuL
det är restanter av tabak
res-tanter = travel-ladies... no offence men det lät rätt kul... Du menar rester av tobak

quote:
Originally posted by jofawe föressten.. kolla denna vilsne stackaren:

Ha ha Vilken miss...

Ang. skit på golven... tog ju lite fina kort på Innercity, man ser hur skitiga golven är...

Old Post Dec-30-2003 12:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Ang. skit på golven... tog ju lite fina kort på Innercity, man ser hur skitiga golven är...

usssssssssch, överdrivet mycket skit ju , aja är ju en del folk... fast ändå

föresten, hur fan kan det vara piss där ? står dom upp och pissar när dom dansar eller ?, låter fett äckligt . .. hehe

KESO!

Old Post Dec-30-2003 13:07  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha Vilken miss...

[/COLOR]

Alltså, det är inte sååå farligt
som en vanlig festival då.

Old Post Dec-30-2003 13:24  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacka nut to crack! (sounds like an amazing track) [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJurgen Vries - The Theme [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:47.

Forum Rules: