quote:Originally posted by Jasperovitsj Nee dank u, daar heb ik al een tijdje geen behoefte meer aan! Deze thread is anders ook best hilarisch: http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...orum=20&start=0 omg, hier heb ik goed mee gelachen
quote:Originally posted by Kaidreas ej jasper. eigenlijk trekt pvd wel wa op u ze. geef em een bril en hij is u volledig. Oké, volgende keer dat ik PvD live zie ga ik hem écht vragen om mijn bril op te zetten!
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Oké, volgende keer dat ik PvD live zie ga ik hem écht vragen om mijn bril op te zetten! pvd is sexy!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
^ Wacht tot hij mijn bril op heeft, dan zal het rap gedaan zijn!
quote:Originally posted by Jasperovitsj ^ Wacht tot hij mijn bril op heeft, dan zal het rap gedaan zijn! bril of geen bril... die blijft sexy hoor...
quote:Originally posted by eieregooie LOL Btw kvin die agenta maar smerig... Ook als ze ineens voor u staat en zegt met een zwaar accent "Neuken?!"
³
perry = ?
wahaha lol die smiley
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
schitterend he
DJ Portia Surreal