Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

HL2 ser jag grymt fram emot

däremot vare inte det jag ville snacka om

någon här som spelat spelet "wario ware inc." ?

precis börjat och jag måste säga att det är det roligaste jag kört på länge! även börjat köra punch out på gamla nes, helt sjukt bra

Old Post Aug-16-2004 22:51 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

jo coop är något jag saknar i doom 3, brukar lira spel med några polare.. vi har typ fixat ett program som heter "skype" (man snackar vi telefon på internet) så starta vi samtidigt och sitter och hjälper varandra
Annars tycker ja de e ett ganska enformigt lir, lirar de mest för att jag inte ha något bättre för mig

Ser också fram emot hl2.. tror de kommer bli mycket bättre än doom 3

KESO!

Old Post Aug-16-2004 23:04  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Spelnördar finns det nåt coolt Star Wars spel där man får flyga lite coola rymdskepp & sånt ?
Vill flyga "X-Wing Starfighter" eller varför inte "Millenium Falcon"... vore coolt om det fanns ett sånt & man kunde åka till olika planeter eller dödsstjärnan eller anlägga en "Star Destroyer"

Old Post Sep-26-2004 16:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Steve, jag skulle dö för ett updaterat rymdsimulatorspel, som typ Freespace 2, i Star Wars miljö. Nja kankse inte, men skulle bli lite glad iaf.

Det finns ju inget superspel på detta område idag vad jag vet.

- Rouge Squadron till Game Cube tror jag ett heter, har inte spelat sjäv så jag vet inte hur det är.

- X-wing Aliance är ett gammal spel som jag aldrig spelade för det vägrade fungera på min dator. Har fått bra betyg och så, men som sagt väldigt utdaterat idag.

- Star Wars Galaxies. Man ska tydligen kunna flyga med rymdskepp (eller inom kort) i detta spel, men vet inte mycket om detta.

Sen så kände jag mig oerhört nördig då jag hittade mitt gamla lego för ett tag sedan. Skulle ge bort det till min systerson (han är bara 9 månader än så länge) och blev sugen på att kolla in lite saker på nätet som folk byggt av lego. Fanns ju sjukt mycket häftiga saker. Nästan så man själv vill bygga något haha!

Titta själv på de officiella sakerna man kan köpa:

http://shop.lego.com/product.asp?p=10030

insignificant cor member alliance

Old Post Sep-26-2004 16:53  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

w00t :P Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock och
Sarah McLachlan - World on Fire (Junkie XL Remix) finns på Fifa 05

Old Post Sep-26-2004 17:45 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

nån som har koll på ett sjyst nytt F1 spel?
är det EA's grejer som gäller eller?

har ju en jefflans momo-ratt från logitech som inte kommer till användning spec. mycket.

har kört lite Richard burns rally men helvete, det är så detaljerat och svårt att man tappar spelnöjjet helt :/

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-26-2004 17:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Vizay
nån som har koll på ett sjyst nytt F1 spel?
är det EA's grejer som gäller eller?

har ju en jefflans momo-ratt från logitech som inte kommer till användning spec. mycket.

har kört lite Richard burns rally men helvete, det är så detaljerat och svårt att man tappar spelnöjjet helt :/

min kusin är f1 nööööööörd
han brukar lira grand prix 4 så jag antar att d e bra

Old Post Sep-26-2004 18:00 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

GP serien är iaf bättre än EA's F1-spel..

Old Post Sep-26-2004 18:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

Nån som har koll på när Need for speed underground 2 och Grand theft auto - San Andreas släpps till PS2/PC?

Old Post Sep-26-2004 21:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

vill oxo ha GTA3/SA på PC

Old Post Sep-26-2004 22:12  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

jag brukar spela på emulator, och sen sims 1 (utan nåra extension packs) när jag orkar, och sen så rollercoaster tycoon 1 (utan extension packs), och sen typ andra gamla spel, det jag är mest misnöjd är att gta1 funkar så illa på min dator, jag har snabb dator med framerategrejen är för hög och det är pissjobbigt att spela och sen när man har på framelimit så är det för slött. och sen har vi transport tycoon 1 som inte heller funkar på xp på grund av nån grej i comporten, och jag gillar inte transport tycoon deluxe, men, hmm, vad gillar jag mer, jo juste, perfect dark på nintendo64 och så alla tony hawk spelen, och quake 1 är klockren också, och så andra gamla spel

Old Post Sep-26-2004 23:47  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

nyx: har för mig att nfs: underground 2 ska komma frammåt slutet av året, november-december skiftet typ

väntar med spänning på den titelt, freeride i stan kommer bli så maffigt i multiplayer

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-27-2004 00:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksignal runners?? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackF Massif - "Understatement" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:15.

Forum Rules: