Registered: Jan 2004
Minulta katosi "Labyrinth vs. Gatecrasher '00"-teippi nelisen vuotta sitten. Luulin että se oli jäänyt Saksaan tai Tsekkiin (hotelliin, laivoihin tai bussiin), mutta löysin sen pari kuukautta sitten Shadows LP-levyjen joukosta. Kyseessä ainoastaan lyhyt pätkä siitä lähetyksestä, mutta innostuin todella paljon, ja tuli kuunneltua sitä 20 minsan pätkää uudestaan ja uudestaan.
Toivottavasti löydät sen levyn.
Apr-16-2004 17:04
skip
a.k.a. skip2
Registered: Sep 2002
Kuvan tapahtumapaikka ja -aika on Anjunabeats Worldwide Finland Hesan Nosturissa viime lauantaina 17. päivä.
Kai sen verran voin paljastaa että että keskellä on allekirjoittanut itse. Loput pysyköön mysteereinä kunnes asianomaiset itse kertovat.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Apr-20-2004 19:11
skip
a.k.a. skip2
Registered: Sep 2002
lalalaa! hyvä tuuli ja spämmäily jatkuu! orkidean unity mixi vai mikä lie soi taustalla ja kohta saan herkullista sapuskaa! paistettuja nuudeleitä ja jotain kanahässäkkää! ja olin tänää myös ensimmäistä kertaa varmaan johonkin noin 5 vuoteen urheilemassa oikein kunnolla! sulkapalloa pelaamassa isä paappani kanssa!! ja voitin joka erän! kivaa oli! enää ei tarvis kuin muutaman maistuvan kylmän drinkin ja pimppiä, niin olisi täydellistä! harmi vaan, että tyttöystävä ei ole täällä tällä hetkellä, mutta ei se nyt niin kauheeta ole!!
Originally posted by GrimReaper
Kuvan tapahtumapaikka ja -aika on Anjunabeats Worldwide Finland Hesan Nosturissa viime lauantaina 17. päivä.
Kai sen verran voin paljastaa että että keskellä on allekirjoittanut itse. Loput pysyköön mysteereinä kunnes asianomaiset itse kertovat.
Valotettakoon nyt vielä että vasemmalla on hyvä ystäväni jonka tarkkasilmäisimmät ovat saattaneet nähdä täälläkin vilahtaneen o0_wza_0o-nimellä. Toinen vasemmalta onkin sitten mysteeri itse.