|
Hallo treinmensjes!
Als jullie met de Thalys gaan, of volgens mij iedere internationale trein, dan komen jullie aan op Den Haag HS (Hollands Spoor) en niet op Den Haag Centraal. Centraal is op loopafstand van het centrum / Asta, maar HS is dat dut niet. Als je naar Centraal wilt zal je dus moeten overstappen op HS (ze hebben in Den Haag beetje vreemde spoorweg constructie ). Je kan echter ook vanaf HS een paar haltes de tram nemen en voor de Asta (midden in het centrum) uitstappen. Halte Centrum. Ik zal nog ff opzoeken welke lijnen daarheen rijden. In ieder geval lijn 1, die ook bij mij voor de deur stopt, vandaar dat ik die weet (Delft-HS-Asta doet die dus ).
Ik raad jullie echt aan om gewoon vanaf HS de tram te nemen, en dan wacht ik jullie daar wel op ofzo Verder zie ik dat die treinen dus steeds om 3 voor heel aankomen (op HS dus neem ik aan), dan nog ff over op de tram dus zeg dat jullie steeds rond kwart over in het centrum kunnen zijn.
Ik weet nie wat jullie willen doen met eten, of jullie dat in Den Haag willen doen of eerder al. Maar ik ben vanaf ehh, ja kwart over 5 red ik denk ik wel, beschikbaar... Daarvoor ben ik aan het platenshoppen Kwart over 6 lukt ook wel, dan zing ik het wel ff uit Maar als het dus zo kwart over 7 of later wordt ga ik eerst nog ff naar huis heen en weer 
Dusse, ja, ik hoor het wel Zal iig ff op zoek gaan naar gespecificeerde reisinfo voor jullie... Lief he? Kusje? 
|