Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

Volgens mij zijn er 2 stoned .


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jun-05-2004 23:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Volgens mij zijn er 2 stoned .


volgens ons, ja ons, ziet er 1..? NIET uit! huh? wie dan...?


___________________

Old Post Jun-05-2004 23:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

prachtige report

Old Post Jun-05-2004 23:16 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by tijs08
volgens ons, ja ons, ziet er 1..? NIET uit! huh? wie dan...?


Ik gok op Tijs . En nee, die bedoelen jullie niet .


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jun-05-2004 23:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Zo het was geen strike maar een spare en toch lekker gebowld?

Old Post Jun-06-2004 00:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked



Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...

Godnondetering!!! heb ik eens een gratis feestje, tik ik 60 euri bier weg
Wij waren er om 18.45 marco was net begonnen. Best knap van 'm, want hij kwam tegelijk met ons binnen. D'n kale dwerg draaide erg lekker, eindelijk weer een beetje nieuw spul, Automanual, Bang Bang (zeer lekker), en nog eentje die verdacht veel naar V rook... Tijs, hij komt trouwens niet uit hetzelfde dorp als tango, maar een kwartiertje er vandaan.
Secret Cinema vond ik tegenvallen, heb ze wel eens beter bezig gezien
Sven (of zoals UDC het liet zien op de schermen; Svan) vond ik de held van de avond. Die was echt zwaar lekker bezig. Alter Ego - Rocker, T Raumschmiere - Monstertruckdriver en tegen het eind zelfs nog Vitalic - La Rock. Ik ging weer eens als vanouds uit m'n plaat, en ik geloof dat meerdere bezoekers een elleboog van mij tegen hun bakkes hebben gehad. Maakte verder niet uit, want ik had het goed naar m'n zin. Deze rasechte Arier had van mij nog wel even door mogen gaan, maar helaas werd de kurk erop gegooid.
Een hoop foute billy's daar, maar verder weinig van gemerkt. Van de munten die we over hadden hebben we 20 boswandeling gehaald, met als gevolg dat een der onzen de buitenkant van de auto heeft behangen met een respectabel plakkaat eigen spulleke
Net terug in Oss nog even een bak friet en een mexicano naar binnen geduwd, met als gevolg dat ik nu zwaar uit m'n bek stink. Ik ga me even tegoed doen aan een mooi potje slaap, dat heb ik wel verdiend.
Ik groet u!

Welterusten!!!


___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...

Old Post Jun-06-2004 00:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
1. Zo, ik ben weer thuis !

2. Wat een leuk feest was dit zeg......

3. de TA-crew even gedag gezegd (behalve Tijs08 want die was te druk met een madammeke)

4. de kuip was voor meer dan de helft gevuld dus men zal wel winst gemaakt hebben

5. sfeer was niet uitbundig maar wel vriendelijk en goed
Aansluitend kan ik dus melden dat ik geen kwaaie mensen gezien heb, geen vechtpartijtjes heb waargenomen


1. good for you!!

2, dus NOT

3. JA, vind je het gek!

4. De helft was gratis binnen, dus denk het niet!

5. Voor het eerst in 2 jaar een aardige heftige vechtpartij gezien waardoor heel de dansvloer in rep en roer was! aardig KUT dus,.. denk dus dat of je in de zeik stond te zeiken of je gewoon je oogkleppen nog op had!

édit door davé: hoorde dat er nog meer knokpartijtjes waren georganiseerd!!


___________________

Last edited by tijs08 on Jun-06-2004 at 01:45

Old Post Jun-06-2004 01:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by jp
Zo het was geen strike maar een spare en toch lekker gebowld?


ZERO points for joe men!!!



which one are you again?!


___________________

Old Post Jun-06-2004 01:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance



Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City

Ik ben vannacht op een steve Rachmad party geweest. Ik heb gehoord dat er op een of ander feest weer eens iemand is neergestoken was dit dit feest, toevallig?

Old Post Jun-06-2004 02:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Na de verschrikkelijk lachwekkende rapporten (positief ) van kolkiewolkie en (vooral) tijs08 hier ook nog mijn report:

Om een uur of 1 zonder al te hoge verwachtingen vertrokken vanuit Hoorn, maar ja 3 vrijkaarten en 2 tickets voor een leuk prijsje zorgen er natuurlijk wel voor dat de auto is gevuld, dus op naar Rotterdam.

Ik had Ronald van Gelderen wel willen horen, maar ja als Jean na je draait dan weet je dat de muziekliefhebbers (en daar reken ik mijzelf toch toe) nog even wachten met het binnentreden van deze voetbaltempel. Na een parkeerplaats te hebben gevonden naast het restaurant met de grote gele M (en natuurlijk een bodempje te hebben gelegd) richting De Kuip gewandeld. Het blijft toch wel uniek dit soort stadionfeesten (Sensation, TIC en nu Strike One).

Binnengekomen draaide mijn grote vriend Johan Gielen (slijm slijm, bedankt voor het kaartje ). Ik had mooi de tijd om even om mij heen te kijken, want deze vriendelijke Belg kan mij toch nog steeds niet boeien. Zijn mixen laat te wensen over en dit probeert hij dan te compenseren door er af en toe een bekende Tiesto- of Arminplaat door heen te gooien...

Als niet techno-liefhebber was ik benieuwd of Michel de Heij mij dit keer positief kon verrassen. Het begon in ieder geval goed met een flinke regen van zilveren confetti, door de aanwezige zon leverde dit mooie effecten op. Verder was de aankleding minimaal, met een 'ruimteschip' en 'Tauron' en 'LC Versa' (heb ik me allemaal laten vertellen). Michel draaide in het begin erg aardig, onder andere lekkere remix van Adam Freeland. Later ging hij over in het door mij minder geliefde rauwe techno.

Fausto....niet mijn ding en ik heb dan ook niet staan genieten. Hij kreeg overigens wel een groot deel van het publiek (zeer gevarieerd: jong - oud, knap - lelijk, nuchter - compleet de weg kwijt, maar geen partypubliek!) in beweging. Gelukkig was zijn set snel voorbij...

Armin had de eer om na Fausto te mogen draaien, dus ook hij zette een vrij stevige set neer. De confettiregen en vlammenwerpers bij Adagio for Strings waren heel aardig (maar haalt het natuurlijk niet bij de opening van TIC). Verder maakte Armin het zichzelf makkelijk door onder andere Born Slippy en Phantom Manor te draaien.

Marco V had ik al lang niet gehoord, maar was zeer benieuwd na zijn toch wel aardige cd Combinations. Na het uitvallen van zowel het geluid als de filmbeelden tijdens de introductie van Marco V (wat een groot deel van het publiek niet eens door had), begon hij met een lekkere Spaanse intro en ook Bang Bang viel in goede oren bij mij! Het was niet heel bijzonder, maar met enkele lekkere nummers en wat meer melodie in zijn set dan de voorgangers; wel aardig.

Secret Cinema opende verrassend met Jump Jump (heel R'dam natuurlijk springen ). Vervolgens zette hij een set neer die (volgens de techno-kenners) zeer goed te pruimen was. De man straalde niet echt uit of hij het naar zijn zin had iig en nadat hij ook nog het nummer I Hate Trance draaide vond ik het wel weer genoeg geweest. Trouwens nog flink wat beweging tijdens zijn set, maar de reden was (helaas) niet zijn muziek maar een flinke vechtpartij

Als afsluiter "The Legend" (volgens Marxman) Sven Vath. Tijdens Innercity vond ik zijn sets vaak zeer vaag en moeilijk te volgen, maar na vandaag ben ik toch wel een liefhebber van deze man. Die hele foute Duitse nicht liet De Kuip op zijn grondvesten schudden. De invallende duisternis en het toch nog redelijk gevulde stadion zorgden toch nog voor wat sfeer. Zelfs Monstertruck Driver (een door mij verafschuwd plaatje) deed het nu goed bij mij! Sven had het zelf ook naar zijn zin, gezien zijn vreugdedansjes op de aanwezige loopplank voor het immense podium (waarom moet dat podium zo groot?). Dit was een waardige afsluiter voor een verder niet heel bijzonder feest

Kortom: Voor zo weinig geld een hele aardige dag gehad en het was een goede warming up voor een mooi festivalseizoen, maar de verwende feestganger verwacht tegenwoordig meer!! Wat mij betreft blijft het bij Strike One en kunnen ze Strike Two achterwege laten...
Nederland - Duitsland 0-1

Old Post Jun-06-2004 08:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK



Registered: Oct 2000
Location: NL

quote:
Originally posted by Tim81


Secret Cinema opende verrassend met Jump Jump (heel R'dam natuurlijk springen ). Vervolgens zette hij een set neer die (volgens de techno-kenners) zeer goed te pruimen was. De man straalde niet echt uit of hij het naar zijn zin had iig en nadat hij ook nog het nummer I Hate Trance draaide vond ik het wel weer genoeg geweest. Trouwens nog flink wat beweging tijdens zijn set, maar de reden was (helaas) niet zijn muziek maar een flinke vechtpartij



haha ik denk dat dit I Hate Trends was


___________________
To help our clients and our people excel.

Old Post Jun-06-2004 08:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Leuke reports gasten....
Vooral dat report van Tijs en Dave slaat echt alles, geweldig haha


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jun-06-2004 08:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp!! [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlias - "Elements" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!