Clip is inmiddels ook al op TMF te zien als "Exclusive".
Apr-06-2004 17:58
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
Clip is inmiddels ook al op TMF te zien als "Exclusive".
vind de clip wel meevallen moet ik zeggen. Had erger verwacht eigelijk. Nummer vind ik toch tegenvallen, ach ja, we zullen zien hoe grote hit het wordt
Apr-06-2004 19:05
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Muppet
we zullen zien hoe grote hit het wordt
Tuurlijk wordt het een grote hit, mijn zusje vind het nl. een vet nummer en dat is een goede graadmeter
Ik vind de Mark Norman remix wel lekker knallen, live is het erg lekker!
Apr-07-2004 09:56
Phat B
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by moogwai
Tuurlijk wordt het een grote hit, mijn zusje vind het nl. een vet nummer en dat is een goede graadmeter
dat heb ik dus ook hier met mijn zus (24), maar die leeft in de muziekwereld van een 15-jarige (heel de dag tmf kijken, tmf-awards, Britnie Speers, Xtina Aquilera enz. bezoeken enz enz.)
dus ik hoef maar een beetje op haar te letten wat ze leuk vindt en ik weet dan wat commercieel is of wordt... dus ook Love comes again
Apr-07-2004 11:58
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik ga echt wel naar het feest!! Word bruut!! En hopelijk blijven er veel forum kneuzen weg die toch op alles zeiken.
En ik vind love comes agian dus ook GOED!! En ik durf te wedden dat hier mensen zijn die hem wel goed vinden maar zeggen dat die slecht is omdat die bij het grote publiek in de smaak valt. Huigelaars!!!
Apr-07-2004 12:08
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Remy D
En ik vind love comes agian dus ook GOED!! En ik durf te wedden dat hier mensen zijn die hem wel goed vinden maar zeggen dat die slecht is omdat die bij het grote publiek in de smaak valt. Huigelaars!!!
Quote mezelf omdat ik dit ook weet van de Hee Hoo topics van vroeger!! Zaten mensen (zal verder geen namen noemen) van dit forum ook dat hele hee hoo en af te kraken en dat deden alleen boeren enzo. Iedergeval het was te triest voor woorden zeiden ze. En vervolgens zie ik ze op een feest van een afstand en wat staan ze te doen met hun vriendjes.... maak verder niet uit en mij hoor je dan ook niet maar ga hier dan niet stoer doen dat het zo verschrikkelijk triest is.
Dus mensen wees jezelf en doe je niet groter voor dan je bent!!!!
Quote mezelf omdat ik dit ook weet van de Hee Hoo topics van vroeger!! Zaten mensen (zal verder geen namen noemen) van dit forum ook dat hele hee hoo en af te kraken en dat deden alleen boeren enzo. Iedergeval het was te triest voor woorden zeiden ze. En vervolgens zie ik ze op een feest van een afstand en wat staan ze te doen met hun vriendjes.... maak verder niet uit en mij hoor je dan ook niet maar ga hier dan niet stoer doen dat het zo verschrikkelijk triest is.
Dus mensen wees jezelf en doe je niet groter voor dan je bent!!!!
Echt mooi dit, Remy komt weer los.
Remy, doe jij je ook niet grote voor dan je bent, wil je?
Jij denkt ook alles te weten over vanalles. Maar laat mensen gewoon ook lekker een nummer kut vinden. Dat jij nou alles helemaal geweldig vind (een kinderhand is gauw gevuld?) en klaarkomt op alles wat maar muziek is, hoeft nog niet iedereen dat te vinden.
En wie weet stonden die mensen die aan het 'heee hooo'en waren dat wel te doen om te laten zien hoe triest het was, of waren ze een keer met hun boerenvriendjes op stap, of deden ze het voor de gein, of waren ze dronken. Weet jij veel.....
Dus zeik niet zoveel op iedereen hier, we zijn niet allemaal zo snel tevreden als jij bent.
Kusje!
(...en Heee-hooo is ook gewoon ontzettend triest! )
Apr-07-2004 12:19
Remy D
Oranje!!!!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Echt mooi dit, Remy komt weer los.
Remy, doe jij je ook niet grote voor dan je bent, wil je?
Jij denkt ook alles te weten over vanalles. Maar laat mensen gewoon ook lekker een nummer kut vinden. Dat jij nou alles helemaal geweldig vind (een kinderhand is gauw gevuld?) en klaarkomt op alles wat maar muziek is, hoeft nog niet iedereen dat te vinden.
En wie weet stonden die mensen die aan het 'heee hooo'en waren dat wel te doen om te laten zien hoe triest het was, of waren ze een keer met hun boerenvriendjes op stap, of deden ze het voor de gein, of waren ze dronken. Weet jij veel.....
Dus zeik niet zoveel op iedereen hier, we zijn niet allemaal zo snel tevreden als jij bent.
Kusje!
(...en Heee-hooo is ook gewoon ontzettend triest! )
A. Ik ben gewoon de Koning!!
B. Jij was niet eens op Dance Valley 2003 Wat een feest was dat.
C. Joden worden kampioen
D. Gister was echt de mooiste voetbal avond sinds Nederland - Schotland
E. Snuggle is echt een stumper en voelt zich hier een vaderfiguur en dat is hij ook
F: Ik ga weer PES 3 doen! Ruless
G: Probspot - Blueberry is een te BRUUT nummer!!!
B. Jij was niet eens op Dance Valley 2003 Wat een feest was dat.
C. Joden worden kampioen
D. Gister was echt de mooiste voetbal avond sinds Nederland - Schotland
E. Snuggle is echt een stumper en voelt zich hier een vaderfiguur en dat is hij ook
F: Ik ga weer PES 3 doen! Ruless
G: Probspot - Blueberry is een te BRUUT nummer!!!
A: Eens!
B:
C:
D: Eens!
E:
F:
G:
Apr-07-2004 12:52
DJ D-Man
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Weet iemand of er ook een vinyl-sampler van het album komt, dus met alle albumtracks erop?