Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Bacardi & M.o.S World Tour @ Barcelona (South TA-Fr Alliance)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

je tiens plus en plaaaaaaaaaaaace

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post May-16-2004 11:58  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Nightflowers
je tiens plus en plaaaaaaaaaaaace

Old Post May-16-2004 12:19  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Excess`n`Trance
ôôô my god !!!!!!!!!!!!!

J'viens d'écouter le set de PvD @ Madrid ...

Monstreux !!

Ca promet pour Barcelone

ouai , il est bien .
D'ailleurs , il a joué la même intro qu'à Innercity , ca décoiffait devant les HP ces bruits d'hélico
Que de bons souvenirs

Old Post May-16-2004 13:44  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
h0tsweetbabyd0l
Guest

Registered: Not Yet
une petite question .....

il y aura des places a vendre le jour de l'evenement le 25 ou non il faut commander en pré vente?je viens d'aller sur le site de servicaixa et bon vu que j'ai jamais appris l'espagnol je comprends rien ( j'aurais pas du prendre allemand je crois !!!!)

si qq'1 peut me dire merci !!!!

Old Post May-17-2004 12:49 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by h0tsweetbabyd0l
une petite question .....

il y aura des places a vendre le jour de l'evenement le 25 ou non il faut commander en pré vente?je viens d'aller sur le site de servicaixa et bon vu que j'ai jamais appris l'espagnol je comprends rien ( j'aurais pas du prendre allemand je crois !!!!)

si qq'1 peut me dire merci !!!!

alors alors
c'est le 22 l'evenement te goure pas lol
ensuite en theorie y'aura des places le jour meme
mais combiens

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post May-17-2004 16:02  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FLAIXfm
tranceaddict

Registered: Apr 2004

Old Post May-17-2004 21:14  France
Click Here to See the Profile for FLAIXfm Click here to Send FLAIXfm a Private Message Visit FLAIXfm's homepage! Add FLAIXfm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

ON Y EST !!!

Old Post May-18-2004 11:07  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
copacabana
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Yes...
Ca approche à grands pas...

quote:
Originally posted by Nightflowers
bah faut qu'on se fixe un point de RDV à l'avance

Ouaip mais bon je connais pas la Palau San Jordi et je sais pas encore comment on se débrouille pour y aller et se garer sur place...
En plus on est un petit groupe de 14 personnes...

Perso je pars Jeudi matin sur Perpi chez un pôte pour commencer le week-end...

A propos du parking, qqu'un connait-il les lieux, si ça craint pour les voitures, s'il vaut mieux eviter tel ou tel endroit ?
Merki...

Vamos a la playa senor zorro

Old Post May-18-2004 12:29  France
Click Here to See the Profile for copacabana Click here to Send copacabana a Private Message Add copacabana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Voici notre programme:

Départ de Mtban vers 10H, je prend au passage un gignolo à la gare de Toulouse entre 10H30 et 11H. Puis on file sur Perpignan où je prend au passage un autre gindoule vers entre 12H30 et 13H (ça dépendra de l'heure d'arrivée du train à Toulouse).

Ensuite direction la frontière ou plus précisement La Jonquera où on va faire la pause casse dalle et on en profitera pour faire qques achats (un peu de red bull avant le MOS ça fait pas de mal ).

Le sandwich avalé, direction Barcelona jusqu'au Palau St Jordi où on laissera la bagnole (là, je ne peut te dire quelle heure il sera mais on arrivera pas trop tôt dans l'aprèm, on arrivera pile à l'heure où les espagnols sortent de table ). Puis on prendra le métro du Palau jusqu'au centre ville pour passer une bonne aprèm trankil touristes à la recherche de la nouvelle... bomba latina ).

Après on fait le chemin inverse pour se rendre sur le Palau aux alentours de 19H30-20H pour aller récupérer nos t-shirts et puis vamos a la fiesta !!!!!

=> ce serait cool qu'on puisse se voir, et pourquoi pas casser la dalle ensemble à la Jonquera et on en profitera pour vous ouvrir le chemin jusqu'au Palau.

Old Post May-18-2004 16:40  Suriname
FLAIXfm
tranceaddict

Registered: Apr 2004

Juste un conseil, voire plusieurs très importants !!

En raison du mariage princier le week end qui arrive, les accords de shengen n'ont plus lieu à la frontière espagne-france... donc il n'y a plus de libre circulation et toutes les voitures sont contôlées de font en comble ainsi que les papiers d'identités...

Alors prenez de l'avance pour vous y rendre et ne portez pas de produits illicites avec vous sauf si vous souhaitez allez faire un petit séjour entre 4 murs !!!

Old Post May-18-2004 20:06  France
Click Here to See the Profile for FLAIXfm Click here to Send FLAIXfm a Private Message Visit FLAIXfm's homepage! Add FLAIXfm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

Sans retard du train je serais a Toulouse a 10h38 .... lol

Je commande mon billet a l'intand

G deja trop la patate ...

Old Post May-19-2004 01:32  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

J'espère qu'il y aura de review ...

Avec pleeeeeeins de photos....

quote:
Originally posted by webandyscott
Voici notre programme:

passer une bonne aprèm trankil touristes à la recherche de la nouvelle... bomba latina ).

Old Post May-19-2004 08:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Bacardi & M.o.S World Tour @ Barcelona (South TA-Fr Alliance)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Dance Id #4 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUfuk - "R2 D2" (Ufuk Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:00.

Forum Rules: