Originally posted by Thunder5
Jostain syystä on taas tullu kuunneltua aika paljon tota Li Kwanin Point Zeroa.. Satuin löytään "vanhan" cd sinkun muutama päivä sitten hyllyn reunalta ja päätin kuunnella. Ja taas olen koukussa.
Joo-o, helmi biisi. Ei uskois että sekin on tehty jo vuonna '94 ja on mielestäni Matt Dareyn kolmen parhaimman biisin joukossa ja yks mun kaikkien aikojen suosikkeja. Tulis nyt ne uudetkin miksit ulos jossain vaiheessa originaali '94 miksi mukaanlukien.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Jul-08-2004 22:53
Mr.Mystery
Static Guru
Registered: Dec 2001
Mitenkä on, onko tuolla Orbitalin Blue Albumin vinyyliversiolla biisit saman mittaisia kuin CD-versiolla?
Jos joku haluu noita vanhoja biisejä niin voin kyllä polttaa vaikka pari cd:tä täyteen Jos jollekin kerta maistuu niin annan ilomielin!
Muutenkin oon miettiny että vois pistää ilmaiseks downloadiks kasan vanhoja biisejä jotka ei varmaan päädy enää mihinkään julkaisuun. Tarvis vaan keksiä jostain kaistaa, mutta ilmoon jos/kun keksin jotain.
Sillävälin jos joku haluaa noita vanhoja biisejä, niin laittakaa privaviestiä tulemaan.
Jul-09-2004 07:03
Mr.Mystery
Static Guru
Registered: Dec 2001
Siinäpä vasta tarjous
Voin vaikka heittää sulle oman CD:n vaihdossa jos kiinnostaa?
Registered: Jan 2004
Oho, minä olisin kyllä kiinnostunut niistä vanhoista biiseistä, mutta voin kyllä odottaa kunees olet saanut downloadpaikat toimimaan. Hieno uutinen kertakaikkiaan!
Jul-09-2004 14:14
Thunder5
#ukta?
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by GrimReaper
Joo-o, helmi biisi. Ei uskois että sekin on tehty jo vuonna '94 ja on mielestäni Matt Dareyn kolmen parhaimman biisin joukossa ja yks mun kaikkien aikojen suosikkeja. Tulis nyt ne uudetkin miksit ulos jossain vaiheessa originaali '94 miksi mukaanlukien.
Oih, mitäs miksejä tosta on tulossa..
Jul-11-2004 17:36
GrimReaper
Relic of a past life
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Thunder5
Oih, mitäs miksejä tosta on tulossa..
Matt Darey Remake, Li Kwan Remix, Lost Tribe Remix, Digital Blonde Remix ja Leama & Moor Remix. Elikkäs 3 Dareyn tekemää versiota ja 2 "oikeaa" remiksiä. Tarkempaa infoa ja samplet löydät Dareyn kotisivulta http://www.mattdarey.com/discography.html.
Sais vaan nähdä millon ne tulee, jos tulee...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Jul-11-2004 23:21
Thunder5
#ukta?
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by GrimReaper
Matt Darey Remake, Li Kwan Remix, Lost Tribe Remix, Digital Blonde Remix ja Leama & Moor Remix. Elikkäs 3 Dareyn tekemää versiota ja 2 "oikeaa" remiksiä. Tarkempaa infoa ja samplet löydät Dareyn kotisivulta http://www.mattdarey.com/discography.html.
Sais vaan nähdä millon ne tulee, jos tulee...
Kiitti linkistä. Olisi se varmaan löytyny jos olis jaksanu/viitsiny vähän googlettaa. Tosiaan noi remiksit kuulostavat aika mainioilta..
Jul-12-2004 01:16
Puuhis
Householic
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by mkuisma
Moikka,
Jos joku haluu noita vanhoja biisejä niin voin kyllä polttaa vaikka pari cd:tä täyteen Jos jollekin kerta maistuu niin annan ilomielin!
Muutenkin oon miettiny että vois pistää ilmaiseks downloadiks kasan vanhoja biisejä jotka ei varmaan päädy enää mihinkään julkaisuun. Tarvis vaan keksiä jostain kaistaa, mutta ilmoon jos/kun keksin jotain.
Sillävälin jos joku haluaa noita vanhoja biisejä, niin laittakaa privaviestiä tulemaan.