|
| quote: | Originally posted by magrec
Op start2dance staat dat er een Yoshitoshi tent komt hmm vet 
Zou deepdish dan ook weer komen??
Als dj's eenmaal op dancevalley hebben gestaan dan willen ze ieder jaar weer terugkomen. |
Ssssst, dat mocht je niet zeggen 
Wel vet dit! En Sasha en Digweed, en Deep Dish. Als het zo doorgaat ga ik zeker niet naar GKGG toe, omdat ze ook allemaal al op DV komen.
| quote: | Originally posted by New Wave
Awakenings probeerd een beperkt doelgroep te berijken.
Een doelgroep die exclusiviteit, afwisseling en nieuwe mensen wil zien draaien.
Ik denk dat monumental eerder nadenkt wat het 'techno' publiek wilt en minder wat het 'nederlandse' publiek 
Over het algemeen komen op Dance valley mensen die het allemaal wel best vinden en komen voor de hele grote namen.
Monumental weet denk ik wel wat het 'techno' publiek wilt, anders boeken ze deze namen niet |
Mjah, ik ga dit jaar ook maar ik ken echt 90% van de namen niet, maar nu ga ik ook gewoon zoals Remy zegt voor het weer/het festival/de gezelligheid. Ik weet gewoon zeker dat ik het wel naar mijn zin ga hebben en dat er echt wel dj's zijn die ik gaaf vindt. Ik zit gewoon niet zo diep in de techno dat ik alles ken.
Maar toch vind ik Monumental wel wat hebben ja, denk wel dat zij meer 'nadenken' of hoe je het wil noemen.
Maar of ze dat doen om te kijken wat het publiek wil? Dat weet ik niet. Ik zei al, ik zit er niet zo in.
Weet wel dat je Dance Valley en Awakenings niet kan vergelijken!!! Waarom niet? Awakenings is ALLEEN techno, DanceValley moet meerdere stijlen programmeren en dus meer mensen te vriend houden. Dus je kan niet te diep op iedere stijl ingaan. Dus die redeneringen die hier getypt worden zijn bullshit..... Als Dancevalley zich alleen op techno zou richten zouden ze ook zo'n lineup hebben als awakenings..
| quote: | Originally posted by New Wave
Maargoed, de hardstyle heeft bij remy een beetje zijn IQ/EQ aangevreten...Danku....... |
He, niet fucken met Remy-D ja, anders ga ik je knuppelen!!
Basvh, zeg er eens wat van