Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

't was zeker een vet feestje. Toen ik eindelijk binnen was rond een uurtje of half 10, kwamen de eerste Griekse (of Spartaanse, in ieder geval van die strijdertjes met zo'n rooie hanekamhelm) strijders in groepjes voorbij zetten... de ArenA was omgetoverd in een Grieks stukje oudheid met zuilen en tempels, mooi gedaan! Om vijf voor 10 begon de opening, er kwam een kerel in een karretje voorbij met natuurlijk het ID&T Release logo erboven (die handskes)... Brian S begon lekker, voor een opener dan, maar na een tijdje werd het weer een beetje veel van hetzelfde (wat ik meestal met house heb).

Gelukkig nam BB het op tijd over, bij Locked Up ging het publiek eindelijk los, ook heerlijk om te zien hoe tig duizend kelen tegelijk Sanctuary bleeeeren enorm vette remix trouwens, Benjamin knalde lekker door met Automanual en natuurlijk L.M.I.T.W.Y.C.Y.E. (om maar in Benjamin Bates termen te blijven). Toen was het de beurt aan Paul van Dyk. Hij nam het goed over van Benjamin, en zette de lijn naar trance/hardtrance voort. Op het einde begon het echter een beetje te vervelen.

Megamix was leuk, standaard effecten, en een live performance van die gap van BossANova (wat zong ie out-synched)!! Maargoed, wel aardig gedaan, een leuke verrassing in ieder geval.

Ik had naar de timetable gekeken en wist al dat het na de Megamix weer rustiger (qua tempo en muziek) zou worden... veel mensen (hype) wisten dat natuurlijk niet en het werd na een halfuurtje toch iets rustiger op de dansvloer... ik vond het echter helemaal te gek en heb anderhalf uur met een godse smile op mijn gezicht staan dansen. Muzikizum en Yeke Yeke waren echt super!!! De rest van de traxx van onze Sander ook!

Toen kwam het dieptepunt van de avond... Erick Morillo. Die man paste naar mijn smaak echt niet in de lineup. Met zijn lange breaks, oneindige loops (volgensmij heeft ie maar iets van 8 traxx gedraaid (in loopvorm, wat af en toe echt niet klonk) en wat acapella's eroverheen. Op het einde viel mijn mond echter open van verbazing, want hij draaide C:\Del *.mp3 (ook in loopvorm uiteraard, de track duurde 12 minuten oid)... dat is wat het publiek eigenlijk de hele avond had willen horen!!! De dip kwam dan ook in de set van Erick, op een gegeven moment had ik zin om te gaan zitten maar ervaring leert dat als je gaat zitten amper meer overeind komt. Maar ff wat te drinken gehaald (volgensmij was de Coca Cola op want ik had lauwe cola light in mijn bekertje) en weer de dansvloer opgezocht, die al wat gaten begon te vertonen.

Dan was het tijd voor Joost van Bellen, wat ik van hem moest verwachten wist ik neit echt maar het klonk in ieder geval goed. Het tempo lag weer een stuk lager als Morillo maar op een gegeven moment klom hij er weer bovenop, en hij kreeg de zo'n 20.000 overgebleven mensen toch weer aardig in beweging!! Met een live performance van uhm (een koe) van Pump Up The Jam ging iedereen ook weer aardig los. Het einde kwam al echter in zicht, en nadat Joost had afgesloten kwam nog een keer het theme-nummer (dat we pas 8 keer hadden gehoord ofzo). Nog een keertje 3 minuutjes uit m'n dak gegaan en toen op naar huis.

Pluspunten:
-korte wachtrijen entree
-veel vreetstandjes, geen lange wachtrijen
-concept (griekse goden, tempels, zuilen etc)
-benjaming bates
-sander kleinenberg!!!!!
-paul van dyk
-vlammetjes (zoef heet)
-niet te heet in de zaal

Minpunten:
-drinken was lauw en light :P
-klote arena cards (wel 7 eurie teruggekregen)
-'zeg heb jij nog wat in de handel' mensen
-erick morillo
-tesla coils die 1 minuut gebruikt werden en waar bliksempjes van hoogstens 1 meter uitkwamen
-plakkende schoenen

Old Post Jul-04-2004 16:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Ik word helemaal gek van dat geouwehoer op "Ei Die en Tie" tijdens de sets van gisteravond 5 minuten durend interview met Erick Morillo tijdens Sander's set Daar zit ik echt niet op te wachten... Zijn er ook sets beschikbaar 'without that trash'??

Old Post Jul-04-2004 17:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Daveje
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

ik heb me ook gruwelijk lopen ergeren aan die klote intervieuws, dat mens bakte er nix van, stelde domme vragen en had een irritante stem.

to JP: wat een fotos!!!!! en leuk report!

Old Post Jul-04-2004 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Daveje Click here to Send Daveje a Private Message Add Daveje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by jp

Trouwens, er liepen genoeg mensen in andere kleuren (personeel, security, ehbo etc)

Ja inderdaad... ik zei nog tegen zo'n security gast "sensation black is volgende week"... kon ie niet waarderen

Old Post Jul-04-2004 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by dj_spare
Ja inderdaad... ik zei nog tegen zo'n security gast "sensation black is volgende week"... kon ie niet waarderen

Was toch niet zo'n grote neger van 2 bij 2 ??

Old Post Jul-04-2004 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

ja precies. wat kan mij het nou godverdomme schelen of bates huisdieren heb ofniet

Old Post Jul-04-2004 19:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
We leven gelukkig in een vrij land, waar je ZELF de keuze kan maken in wat voor kleding naar een feest gaat. Dus ik begrijp niet dat mensen met een eigen smaak/keuze gelijk stakkers zijn. Beetje trieste opmerking als je mij vraagt.

LOL, vette opmerking. IK zou zeggen hoe ist gekke schaap.

Voor Jp: Vette foto's man best wel de moeite waard denk ik om alleen dat op die foto's mee te maken en dan heb ik het niet over de muziek gehad.

Old Post Jul-04-2004 22:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ik denk dat het een zeer goede stap geweest is om een onderscheid aan te brengen tussen Trance Energy en Sensation. Door de line-up wat minder toegankelijk te maken was er echt bijna niemand jonger dan 20 aanwezig, die zullen natuurlijk allemaal wel naar black gaan.

In mijn opinie is de term Sucksation absoluut niet meer van toepassing op Sensation White. Dan liever Senseo: redelijk duur, net zo'n hype maar wel met een lekkere smaak.

Vooruit dan maar, nog een paar pics

Last edited by jp on Jul-05-2004 at 00:49

Old Post Jul-04-2004 23:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by jp de line-up wat minder toegankelijk te maken was er echt bijna niemand jonger dan 20 aanwezig, die zullen natuurlijk allemaal wel naar black gaan.

Vooroordelen....

Old Post Jul-05-2004 01:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Was de ABN-Amro en T-Mobile afdeling ook goed vertegenwoordigd?

Old Post Jul-05-2004 07:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

he meeloper met je Alliance!!!

Old Post Jul-05-2004 09:15 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zag2me
1st rule of ***club

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by jp

Vooruit dan maar, nog een paar pics

AHAHAHA, Was just checking this thread for some photos and out of 38,000 people you manage to photograph the person I came with. hehe small world. He told me that Ozzy girl was good looking and now I beleave him.

Thanks for the amazing night NL people, It absolutley rocked. You guys know how to have a party.

Hope you get to come to Global gathering in the UK.

Old Post Jul-05-2004 09:48  England
Click Here to See the Profile for zag2me Click here to Send zag2me a Private Message Add zag2me to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Lineup Sensation White & Sensation Black
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSavage proggy track that MUST be ided [2004] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnna Nalick - "Breathe" (Blake Jarrell Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:47.

Forum Rules: