|
| quote: | Originally posted by raoel
Hier schopt Tiësto dus wel even alle kritiek mee weg.
Commercieel hier
Hitjes draaier daar
Toen ik "Love Comes Again" hoorde dacht ik zelf ook wel van; dit klinkt toch wel een beetje teveel als hit. Daarbij kwam nog eens dat die plaat zo gehyped werd op de radio en TMF en dat terwijl de plaat nog niet eens in de winkel lag.
Ik was erg benieuwd wat er behalve Love Comes Again, Traffic, Nyana en Barbers' Adagio For Strings nog meer op het album kwam. Die laatste 2 waren sowieso wel zeer goede producties, maar... love comes again en Traffic. Opzich wel gave platen, maar ik verwacht meer van tiësto.
Nu ik alle nummers heb geluisterd kan ik niks anders zeggen dan dat Love Comes Again en Traffic de enigste mindere platen zijn. De rest is stuk voor stuk erg goed tot super producties!
Sweet Mysery en Ur zijn wel een beetje vaag, maar vooral Ur is een erg mooi plaat IMO in een heel andere stijl dan de rest.
Ik ben benieuws wat het commercieel getinte publiek van dit album gaat vinden. Die gaan af op Love comes Again en Traffic, maar wat vinden ze van de overige platen.
Zou Tiësto hiermee het grote publiek over de streep trekken om de betere trance te gaan waarderen of haakt er een groot deel van zijn "fans" af?
Ik koop zelden CD's, maar deze ga ik zeker halen. |
Erg goed verwoord