Originally posted by Akira PSV heeft weer lekker verloren OLE OLE...wat doet het me goed zeg dat die sukkels al hun punten vermorzelen hehehe
Haahaa, ik ook
Alleen jammer dat Ajaks in de laatste minuut alsnog gewonnen heeft.
Ik had al plezier toen ik zag dat de tijd verstreken was bijna.
Nou ja, Feyenoord zal toch wel kampioen worden, daar ben ik niet bang voor
Sep-17-2001 09:36
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
hmm ik was gewoon vergeten mn team op tijd te veranderen
due nu stond nog psies hetzelfde team als de 1ste ronde.valt me nog mee dat ik 19 punten had gehaald.hehehe
GREETZ!!
Sep-17-2001 13:14
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Bellie hmm ik was gewoon vergeten mn team op tijd te veranderen
due nu stond nog psies hetzelfde team als de 1ste ronde.valt me nog mee dat ik 19 punten had gehaald.hehehe
GREETZ!!
Zo dat is flauw, dan heb je meer punten metje tweederangs team gehaalt als mij
Sep-17-2001 13:21
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Hm...ben ik tog nog gestegen ook met dat bagger team van me...moet nodig ns wat veranderen...
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Jongens ik heb mijn team weer vernieuwd (deze keer niet met 3 spartanen.. ).. Deze keer, ga ik iedereen vet een draai om hun spreekwoordelijke oren verkopen (hoop ik HEHE ) .. en dan kan WE (het collectief) misschien weer in de buurt komen van een plek aan de linker kant van het rijtje.. Dit zijn mijn woorden als coach van HET team dat het OOIT een keer gaat maken.. HEHE
Jajajaja, weer 3 plaatsjes winst behaald deze ronde en ik heb inmiddels mijn opwachting gemaakt in de top 10!!!
Wat trouwens ook wel grappig is.... Raoel heeft deze week maar liefst -1 punt behaald!
Sep-17-2001 14:53
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
HAHA LOL met 6 actieve spelers weer 34 punten gehaald...hehe 5 reserve spelers erin staan
Hoo niet waar....14 punten gehaald en 4 plaatsjes gedaald...2 reserve spelers er in staan ....hmm gaat wel redelijk dus
Last edited by magrec on Sep-17-2001 at 15:12
Sep-17-2001 14:57
Opti
tranceaddict in jail
langzaam kruip ik omhoog
Sep-17-2001 16:15
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Van de 10e >> 7 plaats, toch redelijk.
MOet het niet hebben van uitschieters maar van constantheid dus hopelijk sta ik over een paar weken in de top 5
Sep-17-2001 16:40
New Wave
We are all a number......
Ik ben de master dus hey!
Ik ben dus mooi met stip gestegen van de 19de naar 31ste plek.....ennuh dat doen jullie mij niet na!!!!! ik ga jullie roelen!!!!!!!!!!!