Originally posted by CJ InterCity
vi kanske skulle ha namnskyltar?
Jag funderade lite på det där.
Eftersom Sipo har fixat förfesten och allt sånt, så tänkte jag att var allas lilla "pappa" reveal kunde fixa namnskyltar och bordsplacering till korv-middagen
May-13-2004 17:55
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag funderade lite på det där.
Eftersom Sipo har fixat förfesten och allt sånt, så tänkte jag att var allas lilla "pappa" reveal kunde fixa namnskyltar och bordsplacering till korv-middagen
Jasså det tänkte du
Men på vilket sätt är jag pappa Det är väl Steve som är
May-13-2004 18:02
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by keddo
fin karta e värdelös på att hitta oså, men de kanske kommer gå ändå. Ska bli kul att träffa alla ta's !
föresten, hur ska man presenterar sig då ? "tja!, heter keddo på sweta, va heter du ? "?
Sånt där brukar vara ett dilemma... jag har ju träffat en hel del från nätet och jag brukar bara bry mig att komma ihåg vem som var SWE_TRANCE... vem som var jofawe osv.
Tänk er själva... på fyllan... så ska man lära sig tex. 10 nya ansikten som ska paras ihop med alla nicknames på SWETA... på det sen allas riktiga namn
Originally posted by SteveTranz4ever
Sånt där brukar vara ett dilemma... jag har ju träffat en hel del från nätet och jag brukar bara bry mig att komma ihåg vem som var SWE_TRANCE... vem som var jofawe osv.
Tänk er själva... på fyllan... så ska man lära sig tex. 10 nya ansikten som ska paras ihop med alla nicknames på SWETA... på det sen allas riktiga namn
Min senila hjärna klarar aldrig av sånt!
sjuuuuuuukt svårt ju
ansikten kommer jag däremot ihåg. Sedan får man lossas att man kan namnen oxå
ett tips är att upprepa namnet:
- Hej, jag är Jofawe på Sweta.
- Hej Jofawe, kul att träffas Jofawe
(från Fab5 )
Edit:
måste bara flika in med att det heter inte KÅRV .. det heter KÅV!
Last edited by jofawe on May-13-2004 at 18:58
May-13-2004 18:47
sztation
tranceaddict
Registered: May 2004
kåv ståganoff
komma ihåg namn ja... kanske trycka varsin TA-T-shirt med TA-tryck och namn/nick-tryck is the way to go.. som bonus blir det extra enhetligt också när alla har samma en o samma sorts t-shirt på sig
May-13-2004 21:14
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by sztation
komma ihåg namn ja... kanske trycka varsin TA-T-shirt med TA-tryck och namn/nick-tryck is the way to go.. som bonus blir det extra enhetligt också när alla har samma en o samma sorts t-shirt på sig
Muahahahahahahahahahaha. Det är så kul så det finns inte och du har inte en aning att du är så rolig!
May-13-2004 21:17
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Min senila hjärna klarar aldrig av sånt!
sjuuuuuuukt svårt ju
ansikten kommer jag däremot ihåg. Sedan får man lossas att man kan namnen oxå
e likadan.. brukar komma ihåg ansikten.. men aaaaaldrig namn.. e värdelös på namn
quote:
men man kan väl presentera sig normalt?
ett tips är att upprepa namnet:
- Hej, jag är Jofawe på Sweta.
- Hej Jofawe, kul att träffas Jofawe
(från Fab5 )
jaså.. inte bara jag här som kollar på fab5.. hehe
men det känns lite löjligt nästan att säga så.
känns typ som man e senil så.. hehe
May-13-2004 21:20
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Håll tummarna!
"För att få tillgång till cdspelaren måste man ha en nyckel från malmöstad, och det är denna nyckeln jag väntar på. I bästa fall får jag även tillgång till eluttag så att högtalare och vinylplattorna kan kopplas in. I minde bästa fall så får vi köra på cdspelaren och i värsta fall (ej fått nyckeln) så får det bli barbeque till den chillmusiken som alltid är igång i utrustningen."
För att återknyta till det jag skrivit tidigare (citatet ovan).
Idag gäller det, förhoppningsvis har jag i eftermiddag fått lägga händerna på nycklarna till stället så vi kan använda musikanläggningen där vi ska grilla.
Håll tummarna att malmöstad gör det rätta!
Ps, möjlighet till bra musik finns det (oavsett vad som händer med nycklarna) på inomhusstället.. Och tar ni med vinylplattor så kan ni hämta de på Söndagen så ni slipper ha med de in på slagt.. ;-)
Angående öl, skulle jag köpa det eller? Undertecknad dricker själv inte den sortens alkoholdryck utan håller mig till vodka. Men jag tänkte att det kanske är kasst att åka runt med massa burkar för er som ska åka tåg/flyg.
Är det något som undras över så kan ni alltid slå mig en signal på 0708-764351 alt. 040-944021.
3 Extra. Den spelande kullen
Utöka promenaden: Har du mycket ork i benen och klockan är mellan 12 och 22, så fortsätter du rakt fram längs havet utanför kartan, tills du efter cirka 300 meter hittar den spelande kullen på höger sida där cykelvägen svänger. Kullen har en öppning där man kan gå in i en "dal". Där inne kommer musiken från fyra högtalare i kullen. Denna ljudinstallation skapades 1999 av Bo Andersson och Gunnar Ericson. Ett bra ställe att avnjuta den medhavda fikan på.
Last edited by sipowitz on May-14-2004 at 05:02
May-14-2004 04:47
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Okey, när börjar det festas där nere?
Åker till Varberg ikväll för att imorgon ta mig vidare neråt skaune.
Har inte tillgång till internet därifrån så vilken tid är det som gäller? Har skrivit ut karta så hitta ska jag göra iaf