Originally posted by Pumaz
Ik vind gymnasticswood nog altijd beter
hehe, same here..
heeft wel een tijd geduurd eer ik hem doorhad
May-08-2004 10:47
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Zehra en wat als hij toch komt opdagen?
crap daar heb ik niet aan gedacht.
@jasper: kom maar op,
May-08-2004 14:02
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Djcresto.
Je hebt een PM
May-08-2004 14:13
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Tiens das vreemd... Ik heb zeker vijf vrienden die te vinden zijn voor trance, maar gewoon ni beter weten dan Traffic & Producelast. Enfin, ge moogt dus een beetje, maar ni te hard, rekenen op mij om wa volk int laadje (laatje?) te brengen.
May-08-2004 14:18
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Kheb er ook een paar, maar die zijn ook op 1 hand te tellen.
May-08-2004 14:41
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
hieronder de private message die ik kreeg van onze noorderburen
quote:
Originally posted by new wave
Beta Feest
Ejh, leuk dat jullie ook een TA feest gaan geven!
Las al dat jullie misschien contact met ons wilde opnemen.
Als je vragen hebt mail dan naar [email protected]
Hier al wat tips:
Aan de posts te merken hebben jullie er heel erg veel zin in maar onderschat het niet. Het is nog een hele klus.
Voor een feestje van 100 man zijn we 4 maanden bezig geweest.
Addiction had het geluk dat we dj's kennen die in Nederland op lokaal gebied (Eye-Riz, RV) en landelijk (Verdine Bel) bekend zijn en die ook op TA zitten.
Bedenk ook dat in ieder deel van een land een bepaalde stroming meer mensen trekt dan elders. Het beste is om een goedkoop studententoko af te huren waar max 150 man in kunnen. Ook is het flyeren heel erg belangrijk. Ga 2 maanden van tervoren al beginnen met je feest bekendbaar te maken op andere feestjes. Maak een afspraak met de organisatoren of je een uurtje mag komen flyeren. Bezoek kledingwinkels in en rondom de steden waar je je feestje houd.
Hou de prijs laag en doe exclusieve dingen op je feestje.
Deel fruit uit of een ketting voor om je nek.
Onderschat ook de kosten niet. We hebben met een paar man flink moeten lappen.
Krijg geen dollartekens in je ogen want geld verdienen zul je niet doen.
Als je verder nog vragen hebt kun je mailen naar mijn emailadres bovenaan.
Goh, wat zijn Nederlanders toch behulpzaam he Maar dit kan je echt zien als waardevolle informatie
Wat betreft die barbeque... Heeft er iemand een blokhut in het bos toevallig? Zo niet --> Partytent, aggregaatje(???) == DJ Booth... ff de plaatselijke boswachter op de hoogte stellen en dan kan je het goed afgelegen doen en kan je zonder gezeik lekker je eigen ding doen... Als er iemand een blokhutje heeft zou je er ook een weekendje van kunnen maken evt. Dan is het voor sommigen misschien meer de moeite er wat verder voor te rijden...