sorry, had er juist onder alleen gelezen.
mijn excuses
___________________
Jul-16-2004 00:49
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Zehra
te gek! hoe meer hollanders, hoe meer sfeer!
...oftewel: Belgen kunnen geen sfeer maken?
Nee joking hoor
Maarja, wat wil je Zehra als je een voorliefde hebt voor een of andere Hollandse god met zwarte krullen!
Neem wel een emmer mee, LoL!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-16-2004 10:24
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
quote:
Originally posted by SnuggLe
...oftewel: Belgen kunnen geen sfeer maken?
Nee joking hoor
Maarja, wat wil je Zehra als je een voorliefde hebt voor een of andere Hollandse god met zwarte krullen!
Neem wel een emmer mee, LoL!
ja doe dat! ga ik wss nodig hebben
*droolt nu al *
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Jul-16-2004 12:27
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot half 8.
___________________
"Life is all about choices & respect"