En dat alleen omdat die 10 gore zweden ook een forum wilde............wat een volk he die gasten, neerschieten moeten ze die
___________________
Allemaal gelul!!
Sep-06-2001 21:22
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
ja best wel asociaal
Ze zoeken het maar uit he?
Sep-06-2001 21:24
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Blik Reveal, with 10 guys you will never get your own forum........
(alweer de groeten aan iedereen in IRC)
as i said we are wornking on it, getting more ppl to join etc.
and oh btw, swamper said that 10 ppl was enough
Sep-06-2001 21:24
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
quote:
Originally posted by x-dream På gorgeous är det bara ett dansgolv men på 3 våningen som är som en liten balkong eller vad man ska säga finns det en liten bur typ som man kan dansa i......Typ 10-15 pers eller så......
Det är inte lätt att få info om sköna fester......
Någon som varit på Love parade eller......Jag var där 2000 och det var det coolaste jag varit med om när det gäller partyn eller vad man ska kalla det.....Det var så ballt att gå med i paraden men det tog ett bra tag att ta sig fram......
Jag och ett par polare reste till LoveParade som en årlig grej. Har varit på samtliga sedan ´94. Förutom detta året. Strulet inför paraden kombinerat med min plånboks sorgliga tillstånd gjorde att jag hoppade över det hela i år. Hur tyckte ni att det var som var där? Antagligen jävligt fett som vanligt
Klubbupplevelserna jag har haft i samband med LoveParade har gjort stora intryck på mig genom åren.
Ibiza är en grej jag har funderat på ett tag. Verkar skoj men väldans dyrt. Miami Winter Conference hade inte heller varit helt fel
Sep-06-2001 21:26
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
vad är miami winter conference?
Sep-06-2001 21:28
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by reveal
as i said we are wornking on it, getting more ppl to join etc.
and oh btw, swamper said that 10 ppl was enough
wouldn't be fair, there are far more germans peeps on here, they need it more then you guys
Jag och ett par polare reste till LoveParade som en årlig grej. Har varit på samtliga sedan ´94. Förutom detta året. Strulet inför paraden kombinerat med min plånboks sorgliga tillstånd gjorde att jag hoppade över det hela i år. Hur tyckte ni att det var som var där? Antagligen jävligt fett som vanligt
Klubbupplevelserna jag har haft i samband med LoveParade har gjort stora intryck på mig genom åren.
Ibiza är en grej jag har funderat på ett tag. Verkar skoj men väldans dyrt. Miami Winter Conference hade inte heller varit helt fel
Ben ik het wel mee eens ja
Sep-06-2001 21:32
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Blik
wouldn't be fair, there are far more germans peeps on here, they need it more then you guys
well then, why dont we start a german forum as well? it can't be that hard to set up?
Sep-06-2001 21:35
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Kijk, deze tread heeft tenminste nog inhoud...kan je niet van andere zeggen.......
___________________
Allemaal gelul!!
Sep-06-2001 21:36
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
quote:
Originally posted by reveal vad är miami winter conference?
En årlig konferens för den elektroniska musik industrin. Pågår en vecka eller så och "alla" är där. Precis som Berlin under LoveParade, förvandlas Miami till ett klubb paradis.