Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Olympische Spelen Athene 2004
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Massive84
Old Relic



Registered: Jul 2003
Location: Sequence Realm

quote:
Originally posted by EverZ
Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html


ahaha serieus?

die gast is echt diehard man.


___________________
quote:
Originally posted by Octanesyco
Greetings. My name is Casey. You can call me Moose.
-Moose

Old Post Aug-30-2004 05:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by jp
De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:

-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is
-De juryfouten bij met name turnen
-Dopingzaken (dieptepunt: iemands anders plasje inleveren)
-Gek die atleet aanvalt tijdens marathon
-Opsportief publiek (behalve bij turnen, waar het publiek minutenland duidelijk liet horen het niet eens te zijn met de uitslag)


euhm

- het afscheid van Jan Zelezny
- een geweldige comeback van Leontien van Moorsel na een val in de wegwedstrijd
- bloedstollende apotheose bij het polsstokspringen voor vrouwen met een een nieuw wereldrecord
- Irak dat zomaar stunt met een voetbalelftal en de halve finales haalt
- Phelps die de koning van de spelen wordt
- Inge de Bruijn die ondanks 2 x falen uiteindelijk toch goud pakt en zo de succesvolste nederlandse deelnemer aan de spelen is
- Het gigantische falen van medaillekandidaten als Rens Blom en Rutger Smith
- De 40 jarige roemeense roeister die toch maar ff voor de 4e of 5e x goud pakt op de verschillende spelen (om over die geweldige haarbos van dr maar te zwijgen)
- de 4 x 100 m waarin de VS ondanks 3 -9,90 lopers geklopt worden door GB.

ik denk dat als je echt een beetje geinteresseerd bent in de sport in het algemeen dat de schandalen niet overheersen. Ik heb geweldige spelen gezien.

Old Post Aug-30-2004 07:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by EverZ
Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html


Nee, het is een ier die iedereen duidelijk wil maken dat the 2nd coming er aankomt. Niet iemand die geilt op aandacht maar een gestoorde kerel.

Old Post Aug-30-2004 07:36  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EverZ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: NL

quote:
Originally posted by magrec
Nee, het is een ier die iedereen duidelijk wil maken dat the 2nd coming er aankomt. Niet iemand die geilt op aandacht maar een gestoorde kerel.


Zou kunnen want ik heb het niet gezien op de olympische spelen dus ik weet niet of het diezelfde kerel is. Die gozer van die ek-finale heeft wel een keer op de baan gelopen tijdens een F1 wedstrijd, maar dat was geloof ik in Canada als ik het me goed herinner.

Old Post Aug-30-2004 08:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for EverZ Click here to Send EverZ a Private Message Add EverZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist



Registered: Oct 2002
Location: NL

en dat was de mooie sport zomer van 2004

Tennis, EK, Tour, OS en nog wat wielrennen... Mooie afsluiting van Smeets gisteravond, tevens het einde van mijn vakantie. Straks weer naar het college

Old Post Aug-30-2004 08:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Olympische Spelen Athene 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPls id this track from a robert gitelman set [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPassive Resistance - Water Base [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!