|
| quote: | Originally posted by ambs
hoe zijn de "nieuwe brabanthallen"? ben nu 2x naar impulz indoor geweest en mja wel vermaakt maar niet geweldig ofzo...
krijg een beetje gevoel dat dit zelfde feest was met een nieuwe naam, nee? |
de nieuwe hallen zijn mooi zover een beurshal mooi kan zijn. Het is van buiten en binnen zwart, wat een stuk beter staat dan wit
of je het impulz indoor kan noemen jah of nee is een lastige kwestie. Het feit is wel dat het qua decor, line-up en sfeer een stuk beter was dan de laatste impulz indoor. Het feit dat veel harries en henkies op thunderdome rondliepen zorgde ervoor dat er een relaxte sfeer hing. Het publiek was redelijk diverse maar hier en daar was het wel een Bosch en/of Brabants onderondsje
Hoe dan ook: wat voor naam je er ook op plakt (DV, Impulz, HQ etc), ik heb het naar me zin gehad. Erg naar me zin en daar gaat het om.
___________________
|