Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

bientot bientot
on sera 13 frenchie de mon coté a se deplacer

Old Post Oct-25-2004 20:55  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

4 de notre coté avec consigne express de ne rien dl ni écouter en stream avant notre live même si ça va me démanger de faire enregistrer sous quand je vais le voir online...

mais je tiendrai bon promis.

Old Post Oct-25-2004 21:26 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

j'pense que le 29 à l'heure où y'aura le stream je serai déjà couché pour le 30 donc je regarderai bien celui du 6 pour comparer, si jamais c'est diffusé.

Old Post Oct-25-2004 21:45  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lol42
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2004

Moi j'y vais à 5. Ca rapproche, ca rapproche

Old Post Oct-26-2004 07:33  France
Click Here to See the Profile for lol42 Click here to Send lol42 a Private Message Add lol42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

Oh la la ca y est je sens l'excitation et l'impatience monter en moi! Vivement samedi prochain!

Old Post Oct-29-2004 17:43  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

JLP

quote:
Originally posted by trancegirl79
Oh la la ca y est je sens l'excitation et l'impatience monter en moi! Vivement samedi prochain!

Samedi prochain...béh...j'avais pas réalisé!

Last edited by NeoWave on Oct-29-2004 at 17:53

Old Post Oct-29-2004 17:44  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by lol42
Moi j'y vais à 5. Ca rapproche, ca rapproche

C abusé la sig...Que fait le modérateur ?
Sinon moi aussi jfé des gifs animés super lourds.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-29-2004 17:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Petite question: est ce que vous pensez que Tiesto passera les memes musiques (tracklist) au "Gelredome Arnhem" qu'à "Hasselt" ou alors il change complètement? Ce qui m'étonnerait fort.

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Last edited by Beaufix on Oct-30-2004 at 15:34

Old Post Oct-30-2004 15:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

quote:
Originally posted by stanymi
C abusé la sig...Que fait le modérateur ?
Sinon moi aussi jfé des gifs animés super lourds.

ca n'est pas pire que la sig de boulette en bmp hebergée chez toi...

Old Post Oct-30-2004 15:31  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Beaufix
Petite question: est ce que vous pensez que Tiesto passera les memes musiques (tracklist) au "Gelredome Arnhem" qu'à "Hasselt" ou alors il change complètement? Ce qui m'étonnerait fort.

ya de grande chance que oui

Old Post Oct-30-2004 17:06  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

quote:
Originally posted by DjFabeD
ya de grande chance que oui

j'espere qu'il aura l'occasion d'entendre des echos des ses 2 premiers sets, pr qu'il améliore grandement sa vision des choses pour la belgique

Old Post Oct-30-2004 17:31  France
Marcus57
tranceaddict

Registered: Aug 2004

De mon coté, on sera 3 petit francais!!!!

Ca devient bon!!!! Casse croute concert dodo ine the car, croissant café et on repart!!!!!

Old Post Oct-31-2004 18:46  France
Click Here to See the Profile for Marcus57 Click here to Send Marcus57 a Private Message Add Marcus57 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDo anybody know this tech-house track plyed by many well known DJs? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Working" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:14.

Forum Rules: