|
Armada Night was echt een briljant feest en ik heb ontdekt dat Ozgur Can echt een topgozer is, heb een tijdje met hem staan praten daar buiten voor de foyer en die kerel is echt lachen man ..
Zijn set was ook heel erg goed, en hij vertelde me dat ik veel op Mike Shiver leek, maar heb net gekeken naar die Mike Shiver, ik zie het niet hoor (oordeel straks zelf aan de hand van de foto's!)
Ik heb ook erg genoten van de sets van Armin en Markus Schulz, en toch moet ik zeggen dat ik Markus en Ozgur het beste vond De opbouw, de platenkeuze, de (in Markus' geval) wisseling tussen oudere en nieuwere tracks was echt super! Ik ging echt helemaal uit me plaat toen Synergy - Hello Strings uit de speakers verscheen en de Benz & MD Remix van Jan Johnston, lekkere nummertjes zijn dat man 
Misschien een beetje flauw maar ik zat bij Armin echt te wachten op Jump The Next Train haha, eigenlijk na meerdere malen gehoord te hebben de afgelopen weken leer ik die vocals veel meer te waarderen, en de Kyau vs Albert Remix is ook gewoon lekker om op te dansen...
Aangezien de meeste NLTA'ers volgende week in Arnhem zitten ga ik maar snel naar Panama (of zoals Markus zegt 'Penehmaa' ) toe denk ik , ... als een soort van reprise.
Ik zal binnenkort ff foto's online zetten, zou iemand me kunnen uitleggen hoe je ftp-geuploade foto's zichbaar kan maken hier (als een link?)
Mat Zo - Default [Anjunabeats]
|