Hmm, ik kon Quake 3 vroeger altijd online spelen, zonder cd-key that is.. Maar nu ineens niet meer Kutzooi. Vond het altijd wel leuk
GTA is echt te BRUUT!!! Het geluid is echt SUPER, Dolby Pro Logic 2 is echt MEGA!! Phat ook dat Samual L Jackson ook zijn stem heeft verleent. Ben snel weer spelen.
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by Remy D GTA is echt te BRUUT!!! Het geluid is echt SUPER, Dolby Pro Logic 2 is echt MEGA!! Phat ook dat Samual L Jackson ook zijn stem heeft verleent. Ben snel weer spelen. Ga hem maybe ook maar eens kopen denk ik, lijkt met toch wel erg leuk. LOTR3 nl net uitgespeeld.
___________________ "Life is all about choices & respect"
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KHEB NET GTA SAN ANDREAS GEKOCHT!!!!!!!1 TIS DE SJITTTTTTT!!!!!!!! IK GA NU WEER SPELEN DOEEEEEEI
eikels, ik krijg hem pas òvermorgen en misschien pas maandag of dinsdag heb te laat betaald
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
heb GTA San Andreas net bij de Media Markt voor 49,99 opgepikt!
quote:Originally posted by Blik eikels, ik krijg hem pas òvermorgen en misschien pas maandag of dinsdag heb te laat betaald Wie noem jij dan eikels ??
___________________ 2 bier a.u.b.
quote:Originally posted by Smirnoff Wie noem jij dan eikels ?? mezelf, en de mensen van girotel die geen overschrijvingen doen op dezelfde dag
quote:Originally posted by Blik mezelf, en de mensen van girotel die geen overschrijvingen doen op dezelfde dag Mijnpostbank.nl proberen, die schrijft onder sommige voorwaarden hetzelfde moment nog over.
___________________ Greetz from the M-Peror (Map of all Dutch TA members!)
Net de nieuwe Chamionship manager geinstalleerd.. heb wel wat negatieve verhalen gehoord maar het zal wel een latertje worden vannacht
___________________ "...If one day you want to run away Don't be afraid to call me. I don't promise to ask you to stop, But i can run with you. .."
Ik ga eens even de nieuwe demo van OPSM proberen. Killzone en PES 4 staan erop
___________________ We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Als het goed is komt vandaag HALO 2.... vond het eigenlijk te duur maar kon het niet laten om te wachten totdat ie goedkoper is geworden