De laatste van mij, en dan ben ik weg t/m zondag: UNKLE - What Are You To Me? Een lastige dacht ik zo
Jan-21-2005 14:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Engeltje
had eigenlijk een man moeten zijn... helaas...
gouryela-ligaya
Hele mooie foto Engeltje, eentje met stijl (hoe anders dan die van Remy), maar over welke track gaat dit? Dat de vrouw 'een distant region' voor de man is, moeten we het zo zien? Or what, tell us!
*edit* wat wel cool is, moet je eens kijken hoe de plek op haar onderrug, net boven haar derriere op een hartje lijkt. Vond ik wel cool
Jan-21-2005 14:31
Engeltje
tranceaddict
Registered: May 2003
haha neej.. eigenlijk was het een attack... Waar ze tegen aanstaat is namanlijk goed kijken een speaker jaja... Maar ik hoor het al de verbeelding spreekt
Jan-21-2005 14:34
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Engeltje
haha neej.. eigenlijk was het een attack... Waar ze tegen aanstaat is namanlijk goed kijken een speaker jaja... Maar ik hoor het al de verbeelding spreekt
A dirty mind is a joy forever.......maar dat is eigenlijk wat anders Fantasie is wel belangrijk ja Ik had niet gezien dat het een speaker was, dat is er niet helemaal uit te halen.
Maar doe eens een gooi op UNKLE - What Are You To Me?
Jan-21-2005 14:37
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by SnuggLe
UNKLE - What Are You To Me?
Ayla - Ayla
Jan-21-2005 14:42
Engeltje
tranceaddict
Registered: May 2003
A dirty mind is a joy forever.......maar dat is eigenlijk wat anders Fantasie is wel belangrijk ja Ik had niet gezien dat het een speaker was, dat is er niet helemaal uit te halen.
Maar doe eens een gooi op UNKLE - What Are You To Me?
zoiets?
Jan-21-2005 14:43
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
What are you to me --> ik zoek die foto van die kleine gele eendjes met 1 zwarte eend ertussen..... of deze:
Die van remy snap ik ook niet..
Jan-21-2005 14:43
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Dit zijn aartsvijanden, maar vroeger waren ze vrienden. De ene was de leermeester van de ander zeg maar. Komt uit het spel FFVII. Dus past het wel bij de titel vind ik. Laat ik het zo zeggen, als je weet wie het zijn kan je het wel indenken.