Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Oroa er inte - alla mina polare har bangat så kommer jag så kommer jag själv...

men kanske, kanske följer jag med i Lasses fotspår

Old Post Mar-05-2005 02:05  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag har nu äntligen köpt biljett Jag kommer ensam, om man nu kan räkna sig som ensam när man ska träffa massor med SweTA-polare

Old Post Mar-05-2005 15:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

iom att det inte blir något av nästa kryssning har detta kommit litet på tal... om vi får tag i en bil kommer några av oss bila ned.

Old Post Mar-07-2005 00:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cow
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2002

må hända att jag blinkat vid fel tillfälle, men var annonseras det om detta evenemang?
har själv inte sett någon affisch i hela Malmö och inte heller någon flyer. Hörde att där inte var mer än 1500 på Tiesto, inte konstigt om man inte gör reklam för det.. ont om pengar?
Någon som kan mer om det här som vill klargöra för mig som tycker det är underligt. Skulle vara mycket tacksamt

Old Post Mar-07-2005 17:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Cow Click here to Send Cow a Private Message Add Cow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Ja, det bör ju vara så dags att slänga upp lite affischer här och var, tycker man...

www.laszlo.se

Old Post Mar-07-2005 17:16 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Dom kanske förlitar sig på att dte sprids via nätet fast det räcker ju tyvärr inte hal vägen om man ska fylla ett ställe...
Säker på att dom fixar de

Andreas kan man lita på...

Old Post Mar-07-2005 19:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

På Malmö Skivhandel och Folk & Rock på Lilla Torg har dom flyers. Cosmic One Records skulle få en poster i veckan sa dom. Biljettförsäljningen går också hyfsat bra hörde jag. Men det gör ingen större nytta att sätta upp affisher på t.ex JC o såna ställen

Förresten har jag försökt jaga ner Andreas, några "out of town" polare behöver lite biljetter bokade. Men jag har nog fel nummer eller nåt... någon som kan Andreas nummer? ringde numret på ace event's hemsida men det var någon annan på ace som svara

Old Post Mar-08-2005 04:55  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by CJ InterCity
På Malmö Skivhandel och Folk & Rock på Lilla Torg har dom flyers. Cosmic One Records skulle få en poster i veckan sa dom. Biljettförsäljningen går också hyfsat bra hörde jag. Men det gör ingen större nytta att sätta upp affisher på t.ex JC o såna ställen

Förresten har jag försökt jaga ner Andreas, några "out of town" polare behöver lite biljetter bokade. Men jag har nog fel nummer eller nåt... någon som kan Andreas nummer? ringde numret på ace event's hemsida men det var någon annan på ace som svara

Kunde inte denna person på Ace som svarade hjälpa till med att boka biljetterna?

http://www.di.fm

Old Post Mar-08-2005 08:17 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

CJ, du kan ju handla biljetterna åt dem så länge?

Old Post Mar-08-2005 10:06 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Sådär, nu har jag äntligen beställt biljetter
Vi kommer ett gäng på 4 pers med tåg till Malmö kl 16.52.
Om det nu går bra så kommer vi gärna och hälsar på i Lund på en liten förfest

Old Post Mar-08-2005 12:28  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Andreas.H
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2004

Tjipp tjipp =)

Ang. Marknadsföringen, tja 'lite pengar' frågade någon om och det är givetvis alltid en sanning i dessa samanhang.

Det som stämmer är att det inte finns posters upp på alla kommunala brädor den här gången. Det är enormt krävande och ger väldigt lite.

Men poster å flyers finns det lite överallt. Många tusen flyers har gått ut bara i Malmö. Sen listas det i alla tidningar och så.

Sen når vi ganska många tusen med vårt utskick.

På Tiësto hade vi halvsidor i metro och liknande. Men det ger tyvärr inte mycket om man jämför med vad det kostar att göra.

Vi tar dock tacksamt emot hjälp att sätta upp posters på högskolor och liknande. Det ska vara avklarat för länge sedan men går du på en högskola där du inte sett en poster så säg gärna till

Ps. Jag har mitt nummer.

rekommenderar att maila allt som har med biljetter att göra till [email protected]

Old Post Mar-08-2005 14:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Andreas.H Click here to Send Andreas.H a Private Message Add Andreas.H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Jag kan som vanligt hjälpa till att spika upp några affischer runt om på vårt kära universitet här i Växjö...ska ner till Malmö på måndag och stannar där till tisdag för att ha hand om någon TV-sändning så jag ska passa på att tjacka mig en biljett då.

www.laszlo.se

Old Post Mar-08-2005 16:56 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Bug & Phonique at Harpune 2005 Track ID Please!!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Komodo (Tea Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:55.

Forum Rules: