Originally posted by Laszlo
Oroa er inte - alla mina polare har bangat så kommer jag så kommer jag själv...
men kanske, kanske följer jag med i Lasses fotspår
Mar-05-2005 02:05
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Jag har nu äntligen köpt biljett Jag kommer ensam, om man nu kan räkna sig som ensam när man ska träffa massor med SweTA-polare
___________________
man with no sig
Mar-05-2005 15:01
Hauken
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Oestersund
iom att det inte blir något av nästa kryssning har detta kommit litet på tal... om vi får tag i en bil kommer några av oss bila ned.
Mar-07-2005 00:10
Cow
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Malmö
må hända att jag blinkat vid fel tillfälle, men var annonseras det om detta evenemang?
har själv inte sett någon affisch i hela Malmö och inte heller någon flyer. Hörde att där inte var mer än 1500 på Tiesto, inte konstigt om man inte gör reklam för det.. ont om pengar?
Någon som kan mer om det här som vill klargöra för mig som tycker det är underligt. Skulle vara mycket tacksamt
Mar-07-2005 17:10
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Ja, det bör ju vara så dags att slänga upp lite affischer här och var, tycker man...
På Malmö Skivhandel och Folk & Rock på Lilla Torg har dom flyers. Cosmic One Records skulle få en poster i veckan sa dom. Biljettförsäljningen går också hyfsat bra hörde jag. Men det gör ingen större nytta att sätta upp affisher på t.ex JC o såna ställen
Förresten har jag försökt jaga ner Andreas, några "out of town" polare behöver lite biljetter bokade. Men jag har nog fel nummer eller nåt... någon som kan Andreas nummer? ringde numret på ace event's hemsida men det var någon annan på ace som svara
Originally posted by CJ InterCity
På Malmö Skivhandel och Folk & Rock på Lilla Torg har dom flyers. Cosmic One Records skulle få en poster i veckan sa dom. Biljettförsäljningen går också hyfsat bra hörde jag. Men det gör ingen större nytta att sätta upp affisher på t.ex JC o såna ställen
Förresten har jag försökt jaga ner Andreas, några "out of town" polare behöver lite biljetter bokade. Men jag har nog fel nummer eller nåt... någon som kan Andreas nummer? ringde numret på ace event's hemsida men det var någon annan på ace som svara
Kunde inte denna person på Ace som svarade hjälpa till med att boka biljetterna?
Sådär, nu har jag äntligen beställt biljetter
Vi kommer ett gäng på 4 pers med tåg till Malmö kl 16.52.
Om det nu går bra så kommer vi gärna och hälsar på i Lund på en liten förfest
Mar-08-2005 12:28
Andreas.H
Junior tranceaddict
Registered: Apr 2004
Location: Malmoe Sweden
Tjipp tjipp =)
Ang. Marknadsföringen, tja 'lite pengar' frågade någon om och det är givetvis alltid en sanning i dessa samanhang.
Det som stämmer är att det inte finns posters upp på alla kommunala brädor den här gången. Det är enormt krävande och ger väldigt lite.
Men poster å flyers finns det lite överallt. Många tusen flyers har gått ut bara i Malmö. Sen listas det i alla tidningar och så.
Sen når vi ganska många tusen med vårt utskick.
På Tiësto hade vi halvsidor i metro och liknande. Men det ger tyvärr inte mycket om man jämför med vad det kostar att göra.
Vi tar dock tacksamt emot hjälp att sätta upp posters på högskolor och liknande. Det ska vara avklarat för länge sedan men går du på en högskola där du inte sett en poster så säg gärna till
Ps. Jag har mitt nummer.
rekommenderar att maila allt som har med biljetter att göra till [email protected]
Mar-08-2005 14:33
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Jag kan som vanligt hjälpa till att spika upp några affischer runt om på vårt kära universitet här i Växjö...ska ner till Malmö på måndag och stannar där till tisdag för att ha hand om någon TV-sändning så jag ska passa på att tjacka mig en biljett då.