Registered: May 2004
Op zich snap ik wel wat PvD bedoeld: hij vind gewoon dat lasgo en al die crappy artiesten er voor zorgen dat trance een vies woord is geworden. Verder heeftie het er over dat hij vind dattie trance muziek niet in disneyland thuis vind horen...
Dat laatste is een beetje dubbelzinnig: aan de ene kant kannie daarmee bedoelen dat Tiesto een klootzak is dattie in dineyland op gaat treden.
Hij kan er ook mee bedoelen dat hij gewoon in het algemeen die muziek daar niet vind passen...
Waarschijnlijk zallie wel het eerste bedoelen.Wat ook wel weer begrijpelijk is als je er constant aan herinnerd word dat jij de nummer 2 bent en dat Tijs wéér nummer 1 is...Als organisatoren dan ook nog eens van die mysteryland-geintjes uit gaan halen, dan kan ik me voorstellen dat je je nog wel eens wil laten gaan.
Mar-30-2005 20:35
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Originally posted by Muppy
Als organisatoren dan ook nog eens van die mysteryland-geintjes uit gaan halen, dan kan ik me voorstellen dat je je nog wel eens wil laten gaan.
Hmm, intressant, vertel is meer daar over
Mar-30-2005 20:45
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
ask JP...
die was er bij
Mar-30-2005 21:06
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Nouja zeg
Mar-30-2005 21:12
AversusZ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
terug van een top dag! En zoals beloofd een klein verslag.
S'morgens al vroeg op richting de bus in Belgie en op naar Disney. Daar aangekomen zat het weer niet echt mee. Het regende gelukkig niet maar het was onwijs koud.
De dag verder vermaakt met allerlei attracties.
S'avonds richting de Disney Studio's voor het concert. Dit bevond zich buiten vlakbij de ingang. Vooraf draaide Bob Sinclar en die draaide erg lekker. Draaide een paar eigen nummers en zelfs ook Filterheadz - Yimana en Dave Mccullen - Bitch ( ) Een goede warm-up al had hij wel geloof ik te maken met een aantal technische storingen en begon het publiek helaas Tiesto's naam te roepen waarop de goede man zijn horloge toonde dat hij nog echt een uurtje mocht draaien
p.s Bob Sinclar draaide een erg lekker zommers nummertje met een gitaar met een mannelijke vocaal erin. Kan hem niet helemaal meer goed herinneren maar het ging ongeveer "every love has a nation". Als iemand een idee heeft welke dit is dan hoor ik het graag.
Rond 11 uur kwam MC Stretch tevoorschijn en waren de eerste klanken van Forever Today hoorbaar. Beetje bekende opening maar het blijft leuk. De set begon gelijk goed met Santiago Nino's remix van Language. Daarna werd het tempo opgevoerd er kwamen er nummmers voorbij zoals [email protected]. Tijs was weer lekker bezig, big smile de hele tijd en af toe de clown uithangen :clown
Vooraf had ik wel een beetje twijfels wat ik nou precies moest verwachten aangezien de combinatie Disney en Tiesto nou niet bepaald een logische is maar concluderend was het een topdag met een super optreden, leuke locatie, goeie sfeer en een top set van de nr 1. DJ
Apr-17-2005 15:57
DarkAngel
.
Registered: Nov 2002
I could only make out a little bit of your report, AversusZ, but it sounds like a fun time. He played [email protected]???? NICE...I really love that song...I hope you all had a fun time. Anyone take pics?
Apr-17-2005 17:39
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Op 538 hoorde ik dat Tijs een beetje ziekjes was... maar een van de prijswinnaars aldaar vond het toch helemaal geweldig! Want Tiesto draaide 3 uur zonder pauze
Van een vriend van mij die ook in Parijs zat hoorde ik dat er geen alcohol werd geschonken in de Disney Studios... Toen ze in een ander cafeetje wat gingen dronken betaalden ze bijna 20 euro voor een wodka Ik ben benieuwd naar zijn verhalen bij thuiskomst!
Apr-17-2005 19:04
DarkAngel
.
quote:
Originally posted by Tim81
Op 538 hoorde ik dat Tijs een beetje ziekjes was... maar een van de prijswinnaars aldaar vond het toch helemaal geweldig! Want Tiesto draaide 3 uur zonder pauze
Van een vriend van mij die ook in Parijs zat hoorde ik dat er geen alcohol werd geschonken in de Disney Studios... Toen ze in een ander cafeetje wat gingen dronken betaalden ze bijna 20 euro voor een wodka Ik ben benieuwd naar zijn verhalen bij thuiskomst!
Originally posted by DarkAngel No alcohol!?!?! OMG!!!!
dat was echt te suf voor woorden, geen alcohol. ik heb zoiets nog nooit meegemaakt op een feest. verder vond ik het geweldig! relaxt beginnen en knallen op het einde. die ene plaat, nr9@aria id gedoe, is echt een super nummer, plus toch ook aardig wat platen die ik niet echt kon. gelukkig nog 2 nummertjes als toegift, adiago en die nieuwe van hem. sfeer was ook goed.
die sinclair vond ik niet zo heel erg boeiend, maar ja. jammer dat het weer van vandaag niet gister aanwezig was, maar gelukkig is het wel droog gebleven. ik had alleen gedacht dat er nogal wat vuurwerk werd afgestoken op het einde, maar dat bleek nogal erg magertjes te zijn.
Apr-17-2005 22:02
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Geslaagde avond.
Tijs draaide een goeie set met veel nieuw lekker spul. Had er zelf ook zin in, was goed aan hem te merken.
Geluid was redelijk en de lichteffecten zeer goed. Bob Sinclar draaide ook redelijk, vond hem alleen mixtechnisch niet veel bijzonders. En dat "Bitch" mocht ie ook hebben weggelaten.
Al met al een gezellig uitje. Report & foto's morgen effe doen.
O ja Tracklist:
DJ Tiësto - Live at Walt Disney Studio's Paris [16-04-2005]
01 DJ Tiesto - Forever Today
02 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix)
03 Leon Bolier - Beyond
04 Estuera vs. Re:Locate - Palma Salone
05 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig Remix)
06 Whiteroom - Someday (Original Instrumental Mix)
07 Sensorica vs. J Key - Only One
08 DJ Tiesto - Just Be
09 Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
10 Rank 1 - Beats at Rank1.com
11 ID
12 Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon
13 Tiesto - Olympic Flame
14 Tiesto - Forever Today (+ Mason)
15 Ron van den Beuken - Sunset
16 Jonas Steur - Silent Waves
17 ID
18 Sinead O'Connor - Troy (Push Remix)
19 Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
20 Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix)
21 DJ Tiesto - Traffic
22 Abel Ramos – Aquarius (Katana Remix)
23 The Freak pres. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
24 ID
25 Darren Tate - Prayer For A God
26 DJ Tiesto - Lethal Industry (2004 Edit) (+ Mason)
27 M.I.D.O.R. & Six4Eight - No Man's Land
28 Joop - The World
29 Push - Universal Nation (Montana Edit)
30 Sander van Doorn - Bling Bling
31 ID
Apr-17-2005 22:06
DarkAngel
.
quote:
Originally posted by Nook
dat was echt te suf voor woorden, geen alcohol. ik heb zoiets nog nooit meegemaakt op een feest. verder vond ik het geweldig! relaxt beginnen en knallen op het einde. die ene plaat, nr9@aria id gedoe, is echt een super nummer, plus toch ook aardig wat platen die ik niet echt kon. gelukkig nog 2 nummertjes als toegift, adiago en die nieuwe van hem. sfeer was ook goed.
die sinclair vond ik niet zo heel erg boeiend, maar ja. jammer dat het weer van vandaag niet gister aanwezig was, maar gelukkig is het wel droog gebleven. ik had alleen gedacht dat er nogal wat vuurwerk werd afgestoken op het einde, maar dat bleek nogal erg magertjes te zijn.
quote:
Originally posted by Gonzo
O ja Tracklist:
DJ Tiësto - Live at Walt Disney Studio's Paris [16-04-2005]
01 DJ Tiesto - Forever Today
05 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig Remix)
06 Whiteroom - Someday (Original Instrumental Mix)
08 DJ Tiesto - Just Be
10 Rank 1 - Beats at Rank1.com
12 Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon
20 Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix)
21 DJ Tiesto - Traffic
29 Push - Universal Nation (Montana Edit)
Awesome...I LOVE Dark Side of the Moon. And [email protected] OH MAN, do I love that tune!