Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by Dj Lex
Met de witte jas in het midden is Dj LEX!
toch apart om dat stelletje springers te zien zitten als een stelletje oude lullen.
was dit op ski vakantie ofzo?
___________________
Mar-14-2005 19:56
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Wel lachen foto Was wel aan het begin van de vakantie, of gewoon niet veel zon gehad?
Mar-14-2005 20:04
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Was idd de eerste dag van de skivakantie. De rest van de dagen jammer genoeg ook weinig zon gehad, maar dat mocht de pret niet drukken
___________________
Mar-14-2005 22:55
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by dj Lex
Foto
Hallo dan, wie zijn die jonge goden??
quote:
Originally posted by basvh
toch apart om dat stelletje springers te zien zitten als een stelletje oude lullen.
Op wat voor manieren kan men nog meer zitten dan?
___________________
Mar-15-2005 10:50
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
PartyArie die stil zit is idd wel zeldzaam
Mar-15-2005 11:48
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by emre
PartyArie die stil zit is idd wel zeldzaam
Nou ja het heeft even geduurd voor we hem rustig hadden voor de foto. Toen de foto genomen was ging hij als een dolle de berg weer op, af, in en alle andere bijvoegnamelijke zetwoorden.
___________________
Mar-15-2005 17:09
dj pdv
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Spijkenisse
quote:
Originally posted by emre
Wat doet Markus Schulz nou op wintersport met die Rotterdam pussy gang
Ja nou je het zegt het is idd net Markus himself. Blijk ik gewoon al jaren bevriend met hem te zijn
Mar-16-2005 20:22
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
Hey die 2e kerel van links heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik....
grappig
Mar-16-2005 21:18
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Muppy
Hey die 2e kerel van links heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik....
grappig
Het is inderdaad ook een rasechte Papendrechter, of hoe dat dan ook heet.
___________________
Mar-17-2005 15:55
michie
tranceaddict in training
Registered: Mar 2005
Location: spijkenisse
quote:
Originally posted by dj pdv
Ja nou je het zegt het is idd net Markus himself. Blijk ik gewoon al jaren bevriend met hem te zijn
het zal je broer maar zijn
Alleen ik snap niet dat die hier thuis niet zo goed kan draaien en in clubs wel
___________________
broertje van ....
Mar-18-2005 16:26
dj pdv
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Spijkenisse
quote:
Originally posted by michie
het zal je broer maar zijn
Alleen ik snap niet dat die hier thuis niet zo goed kan draaien en in clubs wel
Ja hij doet net alsof hij niet kan en ondertussen verdient hij bakken met geld. Ze werkt dat gewoon michie.
Mar-18-2005 17:11
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland