|
Geef mijn portie maar aan fikkie. Wat is dit voor iets? Je mag geen appels met peren vergelijken maar Tiesto en z'n hele entourage is gewoon zuig. Tiesto trekt publiek als ware het een popster, die alleen juichen als er hitjes gespeeld worden. Het leek de vrijdag TIC II wel. Wat nou 'ik waardeer de muziek'? Als er een nummer een DJ in Nederland is dan moet dat Armin zijn. Die wordt gewaardeerd, bejubeld en geprezen maar zonder dat hele 'kom we gaan naar Tiesto want die is cool'. Zoals ik al eens zei, Tiesto moet maar lekker grote events gaan doen want daar hoort ie thuis. In ieder geval niet in een club.
Dat je hier 25 Euro voor neer moet tellen is werkelijk een schande. De enige plek waar het goed vertoeven was was op de 2e etage. Daar zaten ook de liefhebbers die puur voor de muziek gingen: geen breezers, maar vooral oudere clubgangers. Over de muziek gesproken... eentonige meuk zonder noemenswaardige hoogtepunten. Gooi er eens een experimentje doorheen for crying out loud. Alle vewachtingen van Tiesto naar aanleiding van 'The Bridge' kunnen dus regelrecht de vuilnisbak in. Pfff waar zijn de kalmeringstabletten?
|