Als ik mijn sig heel de tijd update, kan ik dan Traffic als de beta alltime-favourite maken ?
Aug-22-2006 15:52
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Kzal de mijne ook maar eens updaten zeker
Aug-22-2006 16:12
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by ConFig
M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira,
Done...
quote:
Originally posted by ConFig
kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt?
en done.
Aug-22-2006 16:48
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Vroeg mij altijd al af hoe je aan zo'n sig met een top 5 geraakte, tot ik deze topic las... Bij deze ook aangemaakt... Graag gedaan
Aug-22-2006 17:50
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me
Aug-22-2006 18:09
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by CygnusX
Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me
Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig.
Aug-22-2006 18:29
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Vishnu
Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig.
same here, blauw - oranje rocks de meesten vinden dat wel denk ik
Aug-22-2006 20:51
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Vishnu
mah mah mah, ik gebruik die ook op andere forums
en dat past er soms niet
Aug-22-2006 20:54
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Aug-22-2006 22:51
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by BZRK
Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk
+1.. had ook al aan zoiets gedacht , zou heel handig zijn