|
| quote: | Originally posted by Shadowkid
...en dan maar hopen dat Kompany eens op de positie van verdedigende middenvelder wordt uitgespeeld want Vanderhaeghe mist gewoon handelingssnelheid. |
Idd, Vanderhaeghe is wat te traag aan het worden op gebied van omgang met de bal. Zou een schitterende zet zijn om Kompany op te schuiven. Btw: goed en degelijk gespeeld van RSCA gisterenavond! Als ze op dit elan kunnen verderbouwen kunnen ze misschien nog iets forceren. Nuja, als ge het verslag zag van Betis - Liverpool, zag je toch wel duidelijk dat Betis ook een zot ploegske is ze! Maar volgens mij kan alle .
Juhasz idd een schitterende speler. Goede koop!
Nu, op naar Brugge - Juvé. Goede zaak om 3-4-3 te spelen van Caje. Doen Belgische ploegen veel te weinig. Altijd te bang van de tegenstrever . Aanvalleuhh! Ben benieuwd of het goed zal lopen. Spijtig van al die geblesseerden wel, hoewel ik denk dat dit niet zoveel zal uitmaken, want degene die nu eens kunnen spelen zullen wel super gemotiveerd zijn.
Hopelijk toont Portillo vanavond eens wat hij in huis heeft (twijfel ik eigenlijk niet aan). Z'n home-town heeft het nochtans wat minder gedaan: 3-0 tegen Lyon
Bon, good luck FCB!!!!