Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DxMxC
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by mr_fisken
Man kan ju alltid hoppas men är tveksam till det. Mailade mysteria och frågade, hoppas dom spelade in danas set iaf.

mmkay.. *håller tummarna*

Old Post Dec-10-2005 13:04  Sweden
Click Here to See the Profile for DxMxC Click here to Send DxMxC a Private Message Add DxMxC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xPROXYx
tranceaddict

Registered: Dec 2004
HappyHappy

I CANT FEEL MY LEGS!

Old Post Dec-10-2005 14:56  Sweden
Click Here to See the Profile for xPROXYx Click here to Send xPROXYx a Private Message Add xPROXYx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by xPROXYx
I CANT FEEL MY LEGS!

Samma här =)

Toppkryss som vanligt!

Höll på att missa den dock pga 1 timmes försening med Fly Me på Östersunds flygplats. Klarade oss med 5 min marginal eller så :S

Ngt som inte verkar nämts än är Anne Savages spelning som aldrig riktigt blev av... först och främst gick hon ju aldrig på utan låg avdäckad i bakgrunden. Sen började hon lira lite, vilket lät helt ok i 10 min, sen började mixarna bli mer och mer offbeat och det lät helt enkelt förjävligt... tillslut stod hon bara och gunga och dem plockade bort henne.. vad fan är det?! Väldigt proffsigt av henne att supa ner sig eller vad hon nu gjort inför en spelning. less man blir.

Men.. då kom Dana på desto tidigare istället! Man grinade ju inte direkt över Anne när Dana dunkade igång Back In Time =). Helt sjukt sett, dansade hela... damn damn damn!! Hon kanske kunde snålat lite mer på "stormers" och inte bara peakeat hela tiden, det blev lite väl maxat, men det är smågnäll =). En snubbe i Globalhardstyle.com tshirt dök ju även upp under settet, visade sig vara ScuL, trevligt =), ngn större konversation blev det ju dock inte man var ju lite "upptagen" så att säga...!

A&B var helt ok, Johnny gjorde verkligen sitt dag2.

Bästa kryssen för mig hitills helt klart!

Old Post Dec-10-2005 15:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

*mutter*mutter*mutter* (kastar repet runt trädgrenen och spänner snaran hårdare...)

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Dec-10-2005 15:19  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

smärtar att läsa inläggen dagarna efter :| Även om hårdstil och psykträns är allt annat än my cup of tea så verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat någon kryssning...känns som en del av mig dött när jag inte varit på kryssning på över ett halvår...hoppas det blir en vårkryssning, då är jag definitivt där!

www.laszlo.se

Old Post Dec-10-2005 15:36 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
smärtar att läsa inläggen dagarna efter :| Även om hårdstil och psykträns är allt annat än my cup of tea så verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat någon kryssning...känns som en del av mig dött när jag inte varit på kryssning på över ett halvår...hoppas det blir en vårkryssning, då är jag definitivt där!

I maj kommer Ferry Corsten och Agnelli&Nelson

Old Post Dec-10-2005 15:54  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
I maj kommer Ferry Corsten och Agnelli&Nelson

Enligt?

Old Post Dec-10-2005 16:09  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by St_Andrew
Enligt?

Enligt ferry själv, han o jag e rätt tajta

Nämen mondaybar avslöjade det nu på luciakryssen

Old Post Dec-10-2005 17:31  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Enligt ferry själv, han o jag e rätt tajta

Nämen mondaybar avslöjade det nu på luciakryssen

Är 20 då oxå, så jävla perfekt

Old Post Dec-10-2005 17:36  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte lär försvinna så länge det finns platser kvar sista veckan iaf.

Old Post Dec-10-2005 20:00  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte lär försvinna så länge det finns platser kvar sista veckan iaf.

Old Post Dec-10-2005 20:00  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by DxMxC
AVB ägde.. ,men den som ägde hårdast måste ju varit Dj Anneli herregud vilken skön musik!, kändes som hon toppade och överträffade sig själv gång på gång! , vilket jävla ös det var!!

Är det inte helgerån att förkorta Above & Beyond till AVB? Det är väl en stor herre som lagt beslag på det?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-10-2005 23:07  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLuke Fair ID [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackViframa - "Cristalle" (Katana ft. DJ Precision Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:54.

Forum Rules: