|
| quote: | Originally posted by xPROXYx
I CANT FEEL MY LEGS! |
Samma här =)
Toppkryss som vanligt!
Höll på att missa den dock pga 1 timmes försening med Fly Me på Östersunds flygplats. Klarade oss med 5 min marginal eller så :S
Ngt som inte verkar nämts än är Anne Savages spelning som aldrig riktigt blev av... först och främst gick hon ju aldrig på utan låg avdäckad i bakgrunden. Sen började hon lira lite, vilket lät helt ok i 10 min, sen började mixarna bli mer och mer offbeat och det lät helt enkelt förjävligt... tillslut stod hon bara och gunga och dem plockade bort henne.. vad fan är det?! Väldigt proffsigt av henne att supa ner sig eller vad hon nu gjort inför en spelning. less man blir.
Men.. då kom Dana på desto tidigare istället! Man grinade ju inte direkt över Anne när Dana dunkade igång Back In Time =). Helt sjukt sett, dansade hela... damn damn damn!! Hon kanske kunde snålat lite mer på "stormers" och inte bara peakeat hela tiden, det blev lite väl maxat, men det är smågnäll =). En snubbe i Globalhardstyle.com tshirt dök ju även upp under settet, visade sig vara ScuL, trevligt =), ngn större konversation blev det ju dock inte man var ju lite "upptagen" så att säga...!
A&B var helt ok, Johnny gjorde verkligen sitt dag2.
Bästa kryssen för mig hitills helt klart!