Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Résultats] Tranceaddict Top 100 DJs Poll 2005
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SL-K
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Très bon classement à mon avis un avant gout du DJ Mag Top 100. Cela dis c vrais qu'il manque des gens mais y a aussi des nouveau à l'avenir prometteur. Bonne performance de G&D, Markus Schulz et A&B qui mérite vraiment leur place. Pour les absent cité je rapelle qu'il fallais voté pour des DJ, tous ne sont pas DJ et certain mix mais pas trop (MORPH par exemple je l'ai jamais vu sur une line up bien qu'il fasse des pure prods mais il n'est pas dj ds l'ame je pense!!)
RDV le 30/10 pour le Vrai classement que tout le monde attend...

www.eternal-music.fr

"A dj set is more than just playing hit after hit. Dance means being hypnotized and being drawn in by the music. Perhaps nowadays that takes more effort. In the sixties and seventies we didn't have mobile phones and there was much stress.
There was probably more room to be open for new music. I'd like to challenge the crowd nevertheless.
With Armin Only I'd like to show that people are open for new and good music."

Armin Van Buuren - Armin Only 12/11/2005

S-Kape every Wednesday on TotaalFM 10h - 11h CET : The Prog Sessions
S-Kape every 4th Friday on TotaalFM : 14h - 16h CET : Trance in France Show

Old Post Oct-20-2005 18:47  France
Click Here to See the Profile for SL-K Click here to Send SL-K a Private Message Visit SL-K's homepage! Add SL-K to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003
Love

C'est mon Armin qui est premier

Armin je t'aime

Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
thony_54
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2005

et 666?

Click Here to See the Profile for thony_54 Click here to Send thony_54 a Private Message Add thony_54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Old Post Oct-20-2005 18:49  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Bon la messe est dite, mais je pense franchement que les 3 premiers seront aussi dans les 3 premieres places du Top 100 DJ MAG, mais peut etre pas dans le meme ordre

Old Post Oct-20-2005 19:26  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Koris
Je suis la!!!! LOL

plus serieusement j'ai pas participé a cette campagne de spam "votez pour moi" Je me sens pas concerné par ce genre de classement. Mais bon il y a des incoherence folle la dedans, quand tu vois des gens inconnu devant des gens comme airwave, ca montre toute la crédibilité du truc

T'es quand même dans le Top3 des producteurs trance francophones, avec Djule et Lolo

Old Post Oct-20-2005 19:32 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by SL-K
(MORPH par exemple je l'ai jamais vu sur une line up bien qu'il fasse des pure prods mais il n'est pas dj ds l'ame je pense!!)

community

Old Post Oct-20-2005 20:45  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by NeoWave
community

MORPH est un excellent DJ !!!!! comprends pas pk il ne figure jamais dans les classements !!!!

Old Post Oct-20-2005 21:00  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by FerryTayle
MORPH est un excellent DJ !!!!! comprends pas pk il ne figure jamais dans les classements !!!!

Ouais, même remarque, à la Community Rank1 étaient pas du tout les meilleurs DJ de la soirée, Alex Morph avait vraiment tout déchiré !

Old Post Oct-20-2005 21:15 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

MORPH est connu niveau prod mais hélàs très peu connu niveau dj, de plus c'est presque impossible de trouver des sets à lui donc je ne vois pas comment le public peut porter hélàs attention à lui.

Je pense que s'il avait une emission à lui il aurait plus de succes.

Old Post Oct-20-2005 21:34  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

quote:
Originally posted by NeoWave
community

t'y etais aussi ?

une des meilleurs soirée de ma vie, discuté avec morph et rank1 pdt un bon bout de temps, je pense que j'aurais jamais plus l'occasion de revivre ça
et jamais trouvé de live de la soirée

Old Post Oct-20-2005 22:04  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

sympa de lire cA, en tant qu'organisateur de cette soirée, j'aimerais trop en refaire une

J'ai le live de Morph hiihihi

Old Post Oct-20-2005 22:09  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Résultats] Tranceaddict Top 100 DJs Poll 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDean Coleman [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNOVALIS - The Therapy [Future Recordings 034] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:24.

Forum Rules: