eerst wou ik niet posten.
is vrij simpel bij mij. Een goede 4 jaar geleden stond ik te vechten om af te vallen:
1,73m voor een goede 100 kilo
Nu: 62,5 kilo, dus in totaal een 40-tal kilo. En nu moet ik vechten om NIET meer af te vallen.
En dit allemaal door een obsessie voor mijn gewicht die een goede 2 jaar geleden begonnen is... tijdens de slechte periodes (4 dagen in het buitenland met jetlag voor een booking bvb) kwam ik terug met tot 4 kilo eraf.
Dit allemaal voor te zeggen, mensen, oppassen daarmee, en noodni te ver gaan met afvallen. Er is wel een no-return point en het brengt je leven in gevaar.
Ik ben gestopt met de weegschaal 3 keer per dag te checken en ik voel mij nu beter.
Je doet da eerst om je beter te voelen, ma als je te ver geraakt, dan voel je je nog slechter. Mijn vrouw heeft er ook last van, want het is een kleine nachtmerrie geworden om nog op een gewone manier te eten.
Voila, ik zeg niks anders en wens jullie allemaal veel succes ermee, ma ni te ver please.
L.