Visserligen skriver jag nästan aldrig här, men jag läser några trådar emellanåt och har ju faktiskt registrerat medlemskap, så kanske kan jag också räkna mig till TA-skaran?
May-06-2006 15:27
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Flanker
Visserligen skriver jag nästan aldrig här, men jag läser några trådar emellanåt och har ju faktiskt registrerat medlemskap, så kanske kan jag också räkna mig till TA-skaran?
Det tycker jag att du kan göra.
Så skriv upp dig på den där listan du! Ere någon som börjar bitcha så får dom väl göra det?
May-07-2006 07:27
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by Pjox
Det tycker jag att du kan göra.
Så skriv upp dig på den där listan du! Ere någon som börjar bitcha så får dom väl göra det?
Klart han ska... Här på TA är vi bara en stor lycklig familj... typ
18 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler
Flanker