Ach ja, als Paul van Dyk als beste producer en vooral The Politics of Dancing Vol. 2 – Paul van Dyk als beste compilatie wordt verkozen in hoeverre moet je deze awards dan serieus nemen...
sorry Bjorn
Mar-31-2006 11:26
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by moogwai
Nog geen tijd gehad om ISOS5 goed te checken. Morgen eens in de trein luisteren dan.
Ach ja, als Paul van Dyk als beste producer en vooral The Politics of Dancing Vol. 2 – Paul van Dyk als beste compilatie wordt verkozen in hoeverre moet je deze awards dan serieus nemen...
sorry Bjorn
jah als iets een verknaakte cd is dan is het TPOD2 wel. damn dat is bagger.
___________________
Mar-31-2006 12:44
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
Best leuk zomer cd'tje. Heb hem maar even gedownload ter completering van de collectie.
Vind nummer 3 Empty Streets van cd2 echt briljant!
___________________
To help our clients and our people excel.
Apr-01-2006 13:05
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location:
quote:
Originally posted by M5
Best leuk zomer cd'tje. Heb hem maar even gedownload ter completering van de collectie.
Vind nummer 3 Empty Streets van cd2 echt briljant!
Hier staat het op CD1
Apr-01-2006 23:09
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Hier staat het op CD1
ja idd! bij mij ook
___________________
To help our clients and our people excel.
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Apr-02-2006 22:41
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
quote:
Originally posted by Glaniskanis
HET IS M5!!!!!!!!!
quote:
Originally posted by Chicane
M5, relaxte kampbewonert!
KKkrrrRRrraAAaa!
yooo luitjes!! Ik dacht dat jullie na zoveel trouwe jaren in de scene inmiddels wel met pensioen waren. . Echter trance blijkt toch een soort aantrekkingskracht te houden .
Luister zelf eigenlijk (op wat klassieke sets en wat tiesto cd'tjes na) niet meer naar trance..wel nog veel techno en electro..
feestjes schieten er ook een beetje bij in op dit moment.. maar misschien dat ik jullie nog eens ergens tref...
groeten!
___________________
To help our clients and our people excel.
Apr-03-2006 12:36
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
Trance heeft ook afgedaan hier hoor Lees het forum nog wel, maar post eigenlijk vrij weinig meer
Goed om te zien dat je nog leeft iig!
Vroeger was ik een grote Tiesto fan maar nu ik luister naar deze cd is ie wel gezakt zeg.. Vond 'm in december al k** draaien in de hmh en deze dubbelaar is matig te noemen. Had wel meer verwacht van de isos serie. Dit is een cd om in je auto te hebben met heel warm weer op weg naar het strand.. Hmmz zet ie het zomerse gevoel toch nog goed neer. Meer is het niet!