|
|
|
|
 |
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004
|
|
|
Qua platenkeuze gaf Fred Nova mij wel het meeste voldoening. Vooral die Quadran, Matanka en Exposure waren het wachten waard. Technisch klonk het niet altijd even zuiver, maar de platenkeuze maakte dat goed. Hij had het volk ook goed mee.
Andrew Bennet draaide eigenlijk erg kwalitatief. Spijtig dat hij vroeg moest beginnen. Daardoor kreeg hij onterecht wat weinig appreciatie. Hopelijk komt hij nog eens naar België, en dan liefst om voor een groter publiek te spelen.
M.i.k.e. viel ook te waarderen, niet onmiddellijk door de gemiddelde bezoeker, want naar mijn mening moet zijn nieuwe cd nog wat groeien. Onbekend is onbemind, zeker in Illusion.
The Gift - The Seventh Day was een subliem moment. De eerste keer gehoord op nen Antwerp Is Burning outdoor om een uur of 5 's morgens, en het klinkt nog altijd even goed.
M.i.k.e.'s trance doet het nog altijd beter dan zijn tech daar in Lier.
Fred Baker draaide het eerste kwartier al The Search For Freedom en Out Of Our Lives, en dan kon hij voor mij al niet veel fout doen. Soms mixte hij de beat van de volgende plaat door de break van de plaat die speelde. Dat hoefde niet altijd en werkte soms storend.
Maar ik heb het gevoel dat Illusion het wel kon appreciëren. Hij wisselde zijn traditionele trance af met tech-trance. Zoals te verwachten. Ik had nog gehoopt op enkele klassiekers genre zijn Mr. Sam remixen of Screen's, maar dat was dus ijdele hoop.
En het was druk in een Illusion met een volledige trance line-up.
Volgende week: Airwave!

No Rules, Great Old
|
|
Jun-05-2006 17:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
Jun-05-2006 18:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:39.
Forum Rules: