Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hét grote WK2006 Topic!
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jantjeuh
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

Heb jij die wedstrijd wel goed bekeken dan? 't was overduidelijk dat de Argentijnen het rustig aan deden. Iedere keer dat ze wel een beetje aanzetten werd de hele Nederlandse defensie zoekgespeeld met 2-3 combinaties. En hoeveel kansen heeft Nederland weten te creëeren in die wedstrijd? Nul. Argentinië deed het rustig aan en Nederland kon gewoon niet beter. Ook tegen Ivoorkust (vooral 2e helft) en Servië was het matig tot slecht. En jij wil beweren dat dit team wel wat te zoeken had in de kwartfinales?

Nogmaals, dit zijn gewoon feiten. Dit heeft niets met pessimisme of een gebrek aan chauvinisme te maken. Dat irriteert me enorm, als mensen (terechte) kritiek hebben worden ze meteen voor pessimist of nep-Nederlander uitgemaakt. Natuurlijk had ik Nederland ook de cup willen zien winnen, maar met dit team is dat gewoon niet mogelijk.

Last edited by Jantjeuh on Jun-25-2006 at 21:47

Old Post Jun-25-2006 21:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jantjeuh Click here to Send Jantjeuh a Private Message Add Jantjeuh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Mee eens Jantjeuh. Als je puur kijkt naar hoe de wedstrijden van Nederland zijn verlopen op dit WK dan vind ik het verrassend hoeveel mensen zoveel vertrouwen kunnen hebben. Ik was erg blij dat we de poule overleefd hadden, maar de manier waarop was natuurlijk discutabel. Dan kun je inderdaad gaan ouwehoeren dat we van iedereen kunnen winnen, Van Basten het geluk aan z'n kont heeft hangen en dat onze aanval zo goed is, maar daar win je geen wedstrijden mee.

En met die kritiek ben ik volgens mij inderdaad een realist en geen pessimist. Voor de wedstrijd schatte ik de kansen namelijk 50/50 in en met een beetje meer mazzel trek je aan het langste eind. Vandaag echter niet en ik heb ook geen moment het gevoel gehad dat we nog zouden scoren. Ons spel was daar simpelweg niet goed genoeg voor.

Aan de andere kant: het is een team in opbouw en toen Van Basten en co. aan de klus begonnen richtten ze zich op Euro 2008 en niet op dit WK. Laten we dus hopen dat we het EK over twee jaar glansrijk winnen. Op dit WK kwamen we echter duidelijk tekort.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jun-25-2006 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Ik vond dit team met zijn spelers goed ja. Super spelen deden ze niet nee. Je moet groeien in een toernooi en dat is hier niet gebeurt. Kijk die duiters die hebben dat geluk weer wel met een matig elftal om maar een voorbeeld te noemen. Misschien hadden ze in de voorrondes een keer achter moeten staan om dat ook eens te ervaren en om te zien hoe je team dat opvat.

Nu ga ik echt slapen want de koffiepauzes op het kutwerk morgen worden ook wel weer lachen

Old Post Jun-25-2006 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

naja portugal heeft maar 1 echte kans gehad......en die scoren ze en nederland heeft er wel wat meer gehad....ik had niet verwacht dat NL wereldkampioen zou worden maar dat portugal wel te pakken zou zijn....

Old Post Jun-25-2006 21:48  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

Ik zeg een enkeltje Siberië voor Ivanov...
Ik zeg stel Dirk Kuyt nooit meer op als diepe spits...
Ik zeg van Basten stel Huntelaar op als diepe spits in de loop naar het EK...
Ik zeg Terry, Ferdinand of welke Engelsman dan ook, schop die poten van Figo alsjeblieft naar de tyfus!!!!

En tsja dapper gestreden, maar we waren gewoon niet goed genoeg. Lekker opbouwen naar 2008!

Old Post Jun-25-2006 22:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

Ik wist het al van tevoren van die Figo, wat een KUTNOOB. Boulahrouz was kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad. Oh, ik hou van die gast.

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jun-25-2006 22:47 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frenkieee
mighty real

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by @win
Ik zeg een enkeltje Siberië voor Ivanov...
Ik zeg stel Dirk Kuyt nooit meer op als diepe spits...
Ik zeg van Basten stel Huntelaar op als diepe spits in de loop naar het EK...
Ik zeg Terry, Ferdinand of welke Engelsman dan ook, schop die poten van Figo alsjeblieft naar de tyfus!!!!

En tsja dapper gestreden, maar we waren gewoon niet goed genoeg. Lekker opbouwen naar 2008!

Volgens mij ben ik het nog nooit zo met iemand eens geweest.

Old Post Jun-25-2006 23:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frenkieee Click here to Send Frenkieee a Private Message Add Frenkieee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

Kut tering tievuz zooi dit allemaal, heb er echt zwaar slecht van geslapen :|

Van Basten heeft het leuk gedaan maar een aantal dingen laat te wensen over;

In een wedstrijd zoals deze heb je een RVN nodig. Er zijn tig kansen geweest die bij een type spits als RVN er wel ingegaan waren. Kuyt is gewoon niet zo'n speler, tis een werker,maar geen koele afmaker.

Aangezien RVN niet in vorm was had je een andere moeten opstellen die als RVN kan spelen. Dat is KJH. Die is niet meegenomen en na de inbreng van Lange Jan waren het alleen nog maar lange ballen in de hoop dat hij hem doorkopt.

Als je back,Khalid dus in dit geval, al geel heeft, zet je hem niet tegen over acteur nummero uno, Figo (DE LYER). Dan zet je een ander mannetje erop. Zet je Heitinga dus als RB en Boula als CV.

Davids was errug handig geweest in een wedstrijd als deze en was beter van pas gekomen dan van Bommel die dramatisch speelde.

Ach zugt, 16 miljoen bondscoaches, maar ik vind dit punten die echt beter hadden GEMOETEN.

*snik snik*

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-26-2006 06:29 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

Figo vuile hondekop!

En ivanov mogen ze ook neerknuppelen

Old Post Jun-26-2006 08:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ThaMaestro
SunSational Essentials

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by robin
Figo vuile hondekop!

En ivanov mogen ze ook neerknuppelen

neerknuppelen of opknuppen!!

House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.

Old Post Jun-26-2006 09:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for ThaMaestro Click here to Send ThaMaestro a Private Message Add ThaMaestro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

niet alleen die scheids was kut, maar dat hele portugeze elftal, niet voetballen.... maar elke x doen alsof je geblesseerd bent als ze over een grasspriet vallen & kaarten aan-naaien. Gelukkig werd deco er afgestuurd met zn babyface. Maar die figo mogen ze voor mij helemaal kapottrappen als ze tegen engeland moeten.Wat een ontzettende klootzak. Dat soort mensen horen niet thuis op het voetbalveld.

Tja van Basten vond ik ook slecht met zn wissels. 8 min voor tijd nog eens vennegoor inbrengen, wat moet die dude in 8 min? ik had em meteen na rust gebracht voor Mathijssen. En ik vond Kuijt ook niet goed spelen, die paar kansen die die kreeg verzuimde hij gewoon op een niet-spitsachtige manier. RVN had daar gewoon moeten staan, die had hij zeker wel gemaakt, zeker op de momenten dat het er toe doet heb je veel meer aan een kille afmaker dan aan een rondhollend paard.

Al met al zal dit een van de meestbesproken wedstrijden van dit WK zijn, met weer Nederland als onterechte verliezer, as always. Wanneer krijgen wij een keer wat "duits" geluk .....

Old Post Jun-26-2006 09:16 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ThaMaestro
SunSational Essentials

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Siesta
niet alleen die scheids was kut, maar dat hele portugeze elftal, niet voetballen.... maar elke x doen alsof je geblesseerd bent als ze over een grasspriet vallen & kaarten aan-naaien. Gelukkig werd deco er afgestuurd met zn babyface. Maar die figo mogen ze voor mij helemaal kapottrappen als ze tegen engeland moeten.Wat een ontzettende klootzak. Dat soort mensen horen niet thuis op het voetbalveld.

Tja van Basten vond ik ook slecht met zn wissels. 8 min voor tijd nog eens vennegoor inbrengen, wat moet die dude in 8 min? ik had em meteen na rust gebracht voor Mathijssen. En ik vond Kuijt ook niet goed spelen, die paar kansen die die kreeg verzuimde hij gewoon op een niet-spitsachtige manier. RVN had daar gewoon moeten staan, die had hij zeker wel gemaakt, zeker op de momenten dat het er toe doet heb je veel meer aan een kille afmaker dan aan een rondhollend paard.

Al met al zal dit een van de meestbesproken wedstrijden van dit WK zijn, met weer Nederland als onterechte verliezer, as always. Wanneer krijgen wij een keer wat "duits" geluk .....

helemaal mee eens, alleen 'duits' geluk dwing je af. de duitsers hebben een andere mentaliteit in het voetballen. je kunt veel van de duitsers zeggen, maar die blijven gewoon voetballen, én erin geloven, tot het laatste fluitsignaal klinkt.

House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.

Old Post Jun-26-2006 10:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for ThaMaestro Click here to Send ThaMaestro a Private Message Add ThaMaestro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hét grote WK2006 Topic!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:02.

Forum Rules: