|
|
|
|
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
Kut tering tievuz zooi dit allemaal, heb er echt zwaar slecht van geslapen :|
Van Basten heeft het leuk gedaan maar een aantal dingen laat te wensen over;
In een wedstrijd zoals deze heb je een RVN nodig. Er zijn tig kansen geweest die bij een type spits als RVN er wel ingegaan waren. Kuyt is gewoon niet zo'n speler, tis een werker,maar geen koele afmaker.
Aangezien RVN niet in vorm was had je een andere moeten opstellen die als RVN kan spelen. Dat is KJH. Die is niet meegenomen en na de inbreng van Lange Jan waren het alleen nog maar lange ballen in de hoop dat hij hem doorkopt.
Als je back,Khalid dus in dit geval, al geel heeft, zet je hem niet tegen over acteur nummero uno, Figo (DE LYER). Dan zet je een ander mannetje erop. Zet je Heitinga dus als RB en Boula als CV.
Davids was errug handig geweest in een wedstrijd als deze en was beter van pas gekomen dan van Bommel die dramatisch speelde.
Ach zugt, 16 miljoen bondscoaches, maar ik vind dit punten die echt beter hadden GEMOETEN.
*snik snik*
|
|
Jun-26-2006 06:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ThaMaestro
SunSational Essentials

Registered: Jan 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Siesta
niet alleen die scheids was kut, maar dat hele portugeze elftal, niet voetballen.... maar elke x doen alsof je geblesseerd bent als ze over een grasspriet vallen & kaarten aan-naaien. Gelukkig werd deco er afgestuurd met zn babyface. Maar die figo mogen ze voor mij helemaal kapottrappen als ze tegen engeland moeten.Wat een ontzettende klootzak. Dat soort mensen horen niet thuis op het voetbalveld.
Tja van Basten vond ik ook slecht met zn wissels. 8 min voor tijd nog eens vennegoor inbrengen, wat moet die dude in 8 min? ik had em meteen na rust gebracht voor Mathijssen. En ik vond Kuijt ook niet goed spelen, die paar kansen die die kreeg verzuimde hij gewoon op een niet-spitsachtige manier. RVN had daar gewoon moeten staan, die had hij zeker wel gemaakt, zeker op de momenten dat het er toe doet heb je veel meer aan een kille afmaker dan aan een rondhollend paard.
Al met al zal dit een van de meestbesproken wedstrijden van dit WK zijn, met weer Nederland als onterechte verliezer, as always. Wanneer krijgen wij een keer wat "duits" geluk ..... |
helemaal mee eens, alleen 'duits' geluk dwing je af. de duitsers hebben een andere mentaliteit in het voetballen. je kunt veel van de duitsers zeggen, maar die blijven gewoon voetballen, én erin geloven, tot het laatste fluitsignaal klinkt.
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”. |
|
|
Jun-26-2006 10:49
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:02.
Forum Rules: