|
Indrukwekkend Spanje. Ik had verwacht dat ze net als op de vorige toernooien vrij flauw zouden spelen, maar ze hebben me verbaast. Echt een zalig middenveld+aanval, en dan de spelers die ze nog op de bank hadden : Joaquin, Reyes, Albelda, Fabregas, Raul,...
Samen met Brazilië heeft Spanje toch wel de sterkste kern ze. En ik ben blij dat het er ook eens uit komt. Hopelijk gaan ze nu wel niet terug bezwijken onder de druk, want nu zullen de verwachtingen toch opnieuw groter worden. Het was echt wel een heel goeie match; veel eentijdsvoetbal, hoog tempo, mooi voetbal,.. En Torres heerst toch wel fameus.
Btw: Ik vind de omkadering van VT4 (op Huybrechts na) stukken beter dan die van Kanaal 2. Die gast die dat in de namiddag presenteert doet dat goed; stelt goede en interessante vragen, laten zijn gasten duidelijk hun mening geven. De gasten op VT4 vind ik ook veel beter (zoals die sportjournalist die er vandaag zat). Geen trienen of mensen die gewoon nix van voetbal kennen en die daar wat komen zeveren. Er wordt teminste deftig over de match gepraat, en ze hebben ook wel een toffe locatie als studio. En de commentatoren (zelfs Wim De Coninck valt nog mee) zijn ook een pak beter.
Last edited by Shadowkid on Jun-14-2006 at 15:26
|