Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Street Parade 06
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by thetrancer303
Non Anne, je ne suis pas comme ça

Justement je me demandais si tu t'identifiais à la description

Old Post Aug-14-2006 09:29 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

34 ans marié 2 enfants + de détails sur mes gouts musicaux sur ton post sur l'uplifing

Old Post Aug-14-2006 11:33  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by anne348
Excellent, j'adore!!!

Merci pour cette review cozim, un vrai bonheur à lire, j'ai bien rigolé. C'est toujours sympa de faire partager ses expériences aux autres

Un sacré périple dans ton cas!

Oui sacré périple, et encore, j'ai zappé les détails pré-SP et post-energy

Old Post Aug-14-2006 11:38  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
j'ai passé une excellente journée pour ma part, vu que j'etais avec ma "future ex cop" on est pas allé aux after mais la street m'a suffit.

on est arrivé vers les 14h (je crois) à la gare, pas grand monde et du son pas excessivement génialissime pour moi, enfin du son qu'on pourrait presque entendre vers chez moi quoi...

en allant vers les autres stages y'avait un coin ou c'etait HipHop, c'etait pas trop mal, mais le mieux c'etait le vieux gars à la fenetre qui se la pètait avec ses musquele, on pouvait pas se la jouer +

j'ai vu une 10ene de chars mais y'en a pas un qui m'a marqué plus que ca, j'ai pas vu celui de ferry mais le map ou ché plus quoi avec le mad en sponsor qui jouait house m'a un peu fait mal
et celui avec ecrit dessus à l'arrache à la main aussi m'a fait déliré, style on fait un char 10 mins avant le début

pour moi les 2 moments de la street ont été le set de Solarstone et celui de a&b.
4strings c'etait un peu trop du 4strings et mike j'ai pas trop accroché.

ptain medre l'heure jmecasss
pi comme on s'est barré à 10h30 ben j'ai pas vu ferry.

Old Post Aug-14-2006 16:13  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Le stage Q-DANCE :

De jour :

De nuit :

Les autres photos sont ICI

Old Post Aug-15-2006 06:22  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by thetrancer303
Le stage Q-DANCE :

Donne vraiment envie de se faire une Qlimax tout ça

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-15-2006 09:48  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

Et le film : http://www.telezueri.ch/index.php?id=60695

Chris #19

Old Post Aug-15-2006 17:21  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by anne348
Merci pour cette review cozim, un vrai bonheur à lire, j'ai bien rigolé. C'est toujours sympa de faire partager ses expériences aux autres

Un sacré périple dans ton cas!

He he... moi aussi j'ai bien ri...
Merci Cozim !!!

sinon excellent l'accent qu'il a le présentateur suisse allemand...

Old Post Aug-16-2006 14:25  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Pince-fesse à la Street Parade

Un homme de 41 ans a profité de la Street Parade pour toucher les fesses de plusieurs danseuses samedi soir à Zurich.

Dans la foule réunie à la gare, il n’a pas eu la main chanceuse: le Serbo-Monténégrin a fini par palper le postérieur d’une policière en civil. L’agente et ses collègues, qui avaient observé son jeu, lui ont mis la main au collet. L’homme a avoué. La police a appelé hier les victimes à déposer plainte.

C'était toi maxx ? Avoue !

Old Post Aug-17-2006 19:00  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Chris #19
L’agente et ses collègues, qui avaient observé son jeu, lui ont mis la main au collet

main au cul --> main au cou

Old Post Aug-17-2006 19:04 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Chris #19
C'était toi maxx ? Avoue !

meuh non....

Old Post Aug-18-2006 11:36  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Street Parade 06
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAn Early 2002 Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRafferty & Kershaw - "We Are Connected" (Marcos & Sunfire Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:15.

Forum Rules: