Originally posted by DJ-Energy
יאללה חלאס עם הבדיחות השחורות האלו
כבדו קצת את יום השואה !!!!!!!!!!
מה הקשר ? מה רע לצחוק קצת...
___________________
Never again.
Apr-07-2002 12:36
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
מה הקשר ? מה רע לצחוק קצת...
כי זה מסריח שאין כבוד
ועוד ממך שהיית בפולין וראית מה קרה הייתי מצפה ליותר
___________________
.
Apr-07-2002 12:56
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי זה מסריח שאין כבוד
ועוד ממך שהיית בפולין וראית מה קרה הייתי מצפה ליותר
מה הפאקינג כבוד
הייתי בפולין וראיתי את כל מה שצריך ורצוי לראות
זה לא אומר שאי אפשר לצחוק קצת
טוב כל אחד ואיך שהוא מרגיש
___________________
Never again.
Apr-07-2002 13:04
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
טוב הגיע הזמן שלי להסביר
טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו
אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים?
כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד...
לגרום לאדם חיוך
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-07-2002 14:03
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב הגיע הזמן שלי להסביר
טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו
אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים?
כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד...
לגרום לאדם חיוך
שמע אחי... בפולין אנחנו הרצנו מלא בדיחות
אבל לא בדיחות שחורות...
אני ממש לא חושב שזה במקום בעיקר בגלל שמחר זה יום השואה
זה באמת עוזר לצחוק אחרי שרואים כאלה דברים אבל אחרי שאתה עובר את החוויה הזאת אתה באמת מסתכל שונה על כל העניין של השואה
___________________
.
Apr-08-2002 14:47
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"
Apr-08-2002 15:39
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
quote:
Originally posted by yahel222
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"
חחחחח לקח לי שניה להבין אבל ענק.....
Apr-08-2002 16:57
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
חברה אני מאוד מצטער למרות שיום השואה אבל היתי חייב לפני שיברח לי
טוב אז איך היו משחקים בינגו בגטו??
63... יש!!!
Apr-08-2002 19:34
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by yahel222
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Apr-08-2002 19:54
SimonP
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Israel
בדיחה על השואה (סליחה מראש):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!
Apr-09-2002 07:31
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
quote:
Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול זה!
Apr-09-2002 07:50
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
quote:
Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש):