Registered: Mar 2005
fede, gör en flyer så vi kan posta den i Radio Broadcast-tråden. Det skulle underlätta för oss, och dessutom fastnar folk mycket lättare för flyers än tråkig text.
Men bara om du har tid över, inget extra arbete
Aug-22-2006 14:46
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
Funkar adressen för er?
Kan inte själv se den eftersom jag sitter bakom ip:et...
najs signaturbild, men sorry fede, du måste snitta bilden, sigreglerna ni vet. maxhöjd är 150px. och det flesta av er har nån extra text under/över texten så jag rekommenderar att du gör den till 400x140. sorta detta ut,
Aug-22-2006 15:53
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by montana
najs signaturbild, men sorry fede, du måste snitta bilden, sigreglerna ni vet. maxhöjd är 150px. och det flesta av er har nån extra text under/över texten så jag rekommenderar att du gör den till 400x140. sorta detta ut,
20 pixlar dit 20 pixlar hit? spelar det verkligen så stor roll ?
Aug-22-2006 16:03
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
rules is des rules. snitta bilden eller så kommer alla som har bilden få sin sig editad, och jag tänker definint edita laszlo's sig nu eftersom han's sig är väldigt över reglerna när det gäller höjd.