Originally posted by ConFig
lol zoon uberoude samsonaflevering damn das lang geleden
Geloof dat ik hier thuis zelfs nog ergens de eerste koopvideo van Samson heb liggen met daarop dus ook de allereerste aflevering!!
In die bewuste aflevering ziet ge dus hoe de bel kapot geraakt.. (en hoe het verder met die bel afloopt, weten we allemaal )
Aug-31-2006 21:04
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Blankenberge
quote:
Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
LOL. Zalig dit. Zo naïef eigenlijk allemaal.
En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog...
___________________
Aug-31-2006 21:04
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by Antony
Renegade bijna vergeten! me Reno Raines
He was a cop, and good in his job ..........(wetek nimeer) a bountyhunter, a renegade!
Zucht!
Op de Middelbare School zat op het VWO een jongen die op Renegade leek, Romke, en hij pikte me bijna elke dag op in Eersel om met zijn ZZR samen naar school te rijden
Aug-31-2006 21:10
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
LOL @ Cola-grapje
Aug-31-2006 21:16
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by kokkenmaster
LOL. Zalig dit. Zo naïef eigenlijk allemaal.
En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog...
Volledig juist
En ik lag ook toe met die go-kart
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-31-2006 21:19
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by Tiger777
Volledig juist
En ik lag ook toe met die go-kart
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:
wasda ook ni me dezelfden tijd als The Sentinel en The Pretender ? Da vondek wel wijs
Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ?
Aug-31-2006 21:33
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Blankenberge
quote:
Originally posted by lievez
Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ?
Was da nie zo'n cheape vlaamse soap? Waarin veel beginnende acteurs in meespeelden...
___________________
Aug-31-2006 21:35
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!: