|
|
|
|
 |
joesterizor
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
|
|
|
alle dateqs dezelfde breedte?? ik dacht het niet...kijk maar eens naar de XTC en de Apollo.
Dateq is goed
maar pioneer is simpelweg beter
zo denk ik erover
May-01-2002 09:06
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
Tis een platen thread, geen dj gear thread.....maak dan effe een andere thread.....
|
En dat zegt Mr Thread Verneuker nr 2 himself!!!
Over gear: het ligt eraan waar je van houdt. Het materiaal van de Dateq is soepeler, knoppen liggen verder uit elkaar, dus makkelijker (voor mij tenminste, ook al heb ik geen worstevingers)
Over thuis mixen: ik zou zelf niet de Apollo aanschaffen, de XTC is goed genoeg, heeft alles wat je nodig hebt.
De Pioneer heeft coole effecten ja, maar alles met ingebouwde dingen zijn gevoeliger om kapot te gaan (hoe meer erop zit, hoe meer er kapot aan kan gaan) en in een mixer kun je niet gauw zelf wat repareren. De Pioneer is cool, maar ook erg veel geld. Ik heb het er niet voor over, tenminste, nu niet. Misschien als ik de lotto win...
Over standaardbreedte: die is er niet! Op ons feest hebben we twee draaitafels en een Apollo staan, past prima. Dus het ligt er gewoon aan hoe breedt de ruimte is waar alles op moet staan...
|
|
May-01-2002 14:07
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
May-01-2002 17:42
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:27.
Forum Rules: