Originally posted by Cosmic Guy
Kheb gister Insomia gezien. Op zich best een goede film, origineel einde.
ik heb m ook gezien en moet zeggen dat ik eigenlijk vodn dat er weinig spannends gebeurde.. het was wel een okee film, maar er had wel wat meer mogen gebeuren, alles bleef een beetje op een laag pitje (op 1 of 2 dingen na..)
Nov-09-2002 15:46
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
quote:
Originally posted by eieregooie
Enneh, AlFerox... lees jij je PM weleens?
ohh kut, sorrie.. helemaal niet gezien!
___________________
The Hague is the plague!
Nov-10-2002 18:13
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Net Bad Company gekeken. Ik vond hem wel vermakelijk. Aparte combinatie, Hopkins en Rock. Maar alles loopt net iets te goed af allemaal.....
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Nov-10-2002 21:59
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Kheb gister Insomia gezien. Op zich best een goede film, origineel einde. Bad Company staat nog op de planning.
die heb ik vorige week in de bioscoop gezien, vond ik een hele goede film. wel jammer dat Robin Williams pas zo laat in de film komt
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
gister donnie darko gezien.. super vette film, veeeeel beter als ik verwacht had, en ik verwachte aardig wat!
moe alleen eff alles laten doordringen, want hijs echt nie makkelijk op het einde!
Originally posted by TimeportE
gister donnie darko gezien.. super vette film, veeeeel beter als ik verwacht had, en ik verwachte aardig wat!
moe alleen eff alles laten doordringen, want hijs echt nie makkelijk op het einde!
zo, moet je eens op internet kijken, er bestaan echt honderden theoriën over hoe die film nou in elkaar zit.
ik denk ook niet dat die film na 1x kijken helemaal te doorgronden is.
___________________
The Hague is the plague!
Nov-11-2002 09:02
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
quote:
Originally posted by AlFerox
zo, moet je eens op internet kijken, er bestaan echt honderden theoriën over hoe die film nou in elkaar zit.
ik denk ook niet dat die film na 1x kijken helemaal te doorgronden is.
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig geworden.... Ik moet hem ook maar een keertje kijken
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Nov-11-2002 12:42
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
omdat donno zo vaak over mulholland drive sprak heb ik em maar eens gekeken, hijs echt vaag!! en het einde vat ik neit helemaal. er zijn zo veel dingen die open worden gelaten.. mmm, misschien mag je het maar eens uitleggen want de film nog een keer zien doe ik denk ik niet omdat er gewoon niet veel gebeurd, op zich wel goede film maar toch snap ik em nie echt..
Ik heb gister de film We where Soldiers gezien.
Ik had verwacht dat dit weer zo'n standaard vietnam film zou worden.
Moet zeggen dat dit wel 1 van de betere is.
Alleen blijft Platoon de beter, al zat er in We where Soldiers ook zeer realistisch beelden.
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-13-2002 16:04
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Gisteren de Lord of the rings box gekocht en hij is strak. Die 30 minuten extra film is echt een verrijking voor de film. De film lijkt nu nog beter op het boek.
Net ook maar ff Star Wars Ep2 gekocht voor de collectie.
Nov-13-2002 16:25
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
Ik heb gisteren ff de eerste helft van de nieuwe harry potter gekeken ik ga hem zo ff af kijken. hij is wel grappig maar ik heb het boek niet gelezen dus ik kan het niet vergelijken!
Die uitgebrijde versie van LOTR heb ik hier ook nog liggen maar ik heb veel te weinig tijd om hem te kijken