|
Het is inderdaad de vraag of Contador zo'n 3de week nog gaat kunnen overleven. Maar gezien zijn tijrit van vandaag denk ik wel. Hij heeft bijvoorbeeld de snelste beklimming van het colletje van 4de categorie in de tijdrit gereden. Dat doe je niet als je aan het einde van je krachten zit. 
En bergop is hij bijna de enige die momenteel die explosieve demarrage in huis heeft, dus Evans gaat serieus zijn best moeten doen om aan te pikken als Contador zou gaan. En ik verwacht hem echt, zeker omdat het een aankomst bergop is en hij daar goeie zaken kan doen voor het klassement.
Rasmussen zal morgen wel wat behoudender koersen denk ik, maar als Evans zou aanvallen is hij wel min of meer verplicht om mee te gaan. En die gaat dat ook zeker doen, en ook van Vino en Contador ga je aanvallen mogen verwachten. Of "Chicken" die allemaal gaat kunnen weerstaan vraag ik me ook af Ik zou het wel extreem zonde vinden moest hij in de bergen stand kunnen houden, en dan toch nog de Tour verliezen in de laatste tijdrit. En met wat pech verliest hij dan ook nog de bolletjes doordat hij behoudender heeft moeten koersen...
En ja, Vino gaat zeker nog in de top 3 eindigen, en misschien krijgen we zelfs hetzelfde scenario als in de Vuelta van vorig jaar. Ik zou het hem zeker gunnen in ieder geval