|
ff terug te komen op de Vs.. van deze thread
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Mij gaat het nou niet echt om de lichies, toeters en bellen. Bij mij gaat het juist puur om de muziek. Dit moet goed zijn. De lichies, toeters en bellen zijn een bijsmaak, die sfeerverhogend kan werken.
Als de muziek niet top is, dan kunnen ze de mooiste lasershow ter wereld hebben, maar dan heb ik een butt-avond.
Mijn perfecte avond is dan ook eerst zorgen voor een goeie line-up en dan eens gaan kijken naar het decor en licht.
Bij Sensation kijkt men eerst naar de lichies en dan pas naar de muziek. Dit is dan ook de reden waarom Sensation niet voor mij is weggelegd. |
HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!! MUSIC BEFORE EVERYTHING!!!
| quote: | Originally posted by Donna
We bellen de eau wel of ie uitverkocht is en zo ja dan vertoeven we ergens anders,have fun iig |
| quote: | written by EAU
We always keep a couple of hundred tickets at the door.
|

en HEEL misschien dat ik ook kom......
tword echt een top feestje zo te horen.. en veel TAs.... gezelli!!
volgnes mij heeft de O hier gewonnen van Sensation.. 
Jappio.. nog zin? ik heb vervoer....
___________________
|