Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

tja.. die gast die dat gedaan heeft, is:
a. gestoord!
b. dom (je verergert alleen de zaak)
c. triest (zo iets doe je toch niet)

ik snap niet wat hij hier mee wilde berijken, ik denk ook dat als die vent eens zijn verstand had dit niet zou zijn gebeurd.. gister op tv bij barend en van dorp was der zo'n persoon die dat erg goed uitlegde.. hij dacht dat fortuyn het nie leuk zou vinden in de 2de kamer en dat hij daar veel minder voor elkaar zou kunnen krijgen dan men dacht.. fortuyn is immers iemand die van sensatie houd (zo kwam die bij mij over iig). in de 2de kamer is het helemaal niet sensationeel, kan hij geen commotie maken.
en ook zijn plannen waren waarschijnlijk maar gedeeltelijk aangenomen en te werk gesteld..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-06-2002 21:41  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Blik

dat zijn gewoon trieste personen die een mogelijkheid zien om te rellen, in andere woorden: voetbalsupporters (in dit geval van ADO Den Haag)

ja echt zwaar irritant! wat denken ze nou dat ze daarmee bereiken!

Old Post May-06-2002 21:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ja echt zwaar irritant! wat denken ze nou dat ze daarmee bereiken!

ze zijn niet meer zo vaak in de media en kunnen zo weer ff stoer doen.........

Old Post May-06-2002 21:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Blik

dat zijn gewoon trieste personen die een mogelijkheid zien om te rellen

ja inderdaad, maar in feite geldt dat dus ook voor die Turk met die vlag.
ik zeg niet dat ik het niet goed keur, echt niet, maar het is gewoon zo'n duffe actie waar je niet eens aandacht aan zou moeten besteden.
Dat is nou wat ik bedoel met ophitsen, net als die beelden na de aanslag in Amerika, van die feestende jongeren. Dat waren er ook maar een paar, die het ook nog eens leuk vonden om op tv te komen en nog harder gingen zingen. De rest van zo'n groepering die het WEL erg vindt wat er gebeurt zie je niet op tv. Nee, want dat is geen sensatie...

Old Post May-06-2002 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
* ik hou een slag om de arm qua dader omdat ik denk dat er best eens een kleine kans in zou kunnen zetten dat dhr. Fortuyn op deze manier beroemd wilde worden...wie weet was dit zijn uiteindelijke doel?

ik geef eerlijk toe dat ik deze GEDACHTE ook even gehad heb... maar hij leek me er idd de man niet naar...

Old Post May-06-2002 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by TimeportE
tja.. die gast die dat gedaan heeft, is:
a. gestoord!
b. dom (je verergert alleen de zaak)
c. triest (zo iets doe je toch niet)

ik snap niet wat hij hier mee wilde berijken, ik denk ook dat als die vent eens zijn verstand had dit niet zou zijn gebeurd.. gister op tv bij barend en van dorp was der zo'n persoon die dat erg goed uitlegde.. hij dacht dat fortuyn het nie leuk zou vinden in de 2de kamer en dat hij daar veel minder voor elkaar zou kunnen krijgen dan men dacht.. fortuyn is immers iemand die van sensatie houd (zo kwam die bij mij over iig). in de 2de kamer is het helemaal niet sensationeel, kan hij geen commotie maken.
en ook zijn plannen waren waarschijnlijk maar gedeeltelijk aangenomen en te werk gesteld..

en (ik heb t al aan Time uitgelegd) dat is wat ik met dat "beroemd zijn" bedoelde.
we weten allemaal dat pim fortuyn een man was die van theater hield. wat ik bovendien vind is dat hij af en toe vrij kinderachtig was.
die 2 eigenschapen gecombineerd kan volgens mij tot rare dingen leiden.
STEL NOU dat hij inzag dat als hij eenmaal verkozen zou worden dat hij weinig tot niets van zijn beloftes waar kon maken, terwijl hij het juist (volgens mij) fijn vond om toegejuigd te worden en in de schijnwerpers te staan. Zou hij dan niet gedavht kunnen hebben dat hij liever geschiedenis zou willen schrijven als een Kennedy-achtig persoon dan na een half jaar uitgekotst te worden?
Zou hij dan niet een aanslag op zichzelf geplanned kunnen hebben om dan toch zijn doel te behalen en een tweedeling in nederland veroorzaken en de haat tegen allochtonen vergroten?
Natuurlijk moet je voor zoiets een beetje raar inelkaar zitten maar ja....WHAT IF

ik ben me ervan bewust dat ik bepaalde mensen op hun tenen op hun tenen kan trappen met mijn hypothese...en mijn excuses daarvoor...

maar toch....als enkele members zeggen dat de moordenaar een moslim moet zijn dan mag dat toch ook door jullie gezegd worden?

en degenen die zich vernedered voelen door mijn uitspraak zijn dat ook niet degenen die het hardst riepen dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is??

ik zeg niet dat ik er daadwerkelijk hoogst van overtuigd ben dat mijn hypothese feit is....ik zeg wel dat ik ALLES voor mogelijk houdt.

Old Post May-06-2002 21:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:

en (ik heb t al aan Time uitgelegd) dat is wat ik met dat "beroemd zijn" bedoelde.
we weten allemaal dat pim fortuyn een man was die van theater hield. wat ik bovendien vind is dat hij af en toe vrij kinderachtig was.
die 2 eigenschapen gecombineerd kan volgens mij tot rare dingen leiden.
STEL NOU dat hij inzag dat als hij eenmaal verkozen zou worden dat hij weinig tot niets van zijn beloftes waar kon maken, terwijl hij het juist (volgens mij) fijn vond om toegejuigd te worden en in de schijnwerpers te staan. Zou hij dan niet gedavht kunnen hebben dat hij liever geschiedenis zou willen schrijven als een Kennedy-achtig persoon dan na een half jaar uitgekotst te worden?
Zou hij dan niet een aanslag op zichzelf geplanned kunnen hebben om dan toch zijn doel te behalen en een tweedeling in nederland veroorzaken en de haat tegen allochtonen vergroten?
Natuurlijk moet je voor zoiets een beetje raar inelkaar zitten maar ja....WHAT IF

ik ben me ervan bewust dat ik bepaalde mensen op hun tenen op hun tenen kan trappen met mijn hypothese...en mijn excuses daarvoor...

maar toch....als enkele members zeggen dat de moordenaar een moslim moet zijn dan mag dat toch ook door jullie gezegd worden?

en degenen die zich vernedered voelen door mijn uitspraak zijn dat ook niet degenen die het hardst riepen dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is??

ik zeg niet dat ik er daadwerkelijk hoogst van overtuigd ben dat mijn hypothese feit is....ik zeg wel dat ik ALLES voor mogelijk houdt.

Kijk dit is nou een duidelijk antwoord.
En hier ben ik het denk ik nog wel helemaal mee eens ook.

Volgens mij verwek je hier geen verhitte gevoelens mee op!

whehe

Old Post May-06-2002 22:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ja hij was een man van theater, maar hij zou nooit iemand inhuren om zichzelf te vermoorden...

wie zou zich dan hiervoor willen opofferen, die man gaat levenslang de cel in, in dit soort gevallen mogen ze iemand echt levenslang geven, dus niet 20 jaar, dan zit je dus de rest van je leven in een cel, en geloof mij maar, in de bajes zullen heel wat LPF aanhangers zitten (ook al mogen ze niet stemmen). Dat is dus zeker geen pretje.

Old Post May-06-2002 22:03 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by mido

Kijk dit is nou een duidelijk antwoord.
En hier ben ik het denk ik nog wel helemaal mee eens ook.

Volgens mij verwek je hier geen verhitte gevoelens mee op!

whehe

joepie! ik was al bang voor een virtuele steniging

ik ben blij dat ik eindelijk een manier heb gevonden om mijn mening te verwoorden, want ik vind dit niet altijd even makkelijk omdat ik vaak zelf in tweestrijd ben met hoe ik over bepaalde dingen denk

Old Post May-06-2002 22:04  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

dat kan ook natuurlijk... alhoewel dat natuurlijk niet helemaal realistisch is... maar alles kan

Old Post May-06-2002 22:04 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

het was een jaar geleden ook onrealistisch om te zeggen dat bepaalde idioten vliegtuigen in het New Yorkse WTC zouden vliegen...

Old Post May-06-2002 22:11  Netherlands
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Jah, beetje vergezocht, maar k zat zelf idd ook allemaal vage theorieën te bedenken, waaronder die van Miss Prox

Old Post May-06-2002 22:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPopular Song... [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEric Sneo - The Brain Creates (Original Mix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules: