Last edited by SteveTranz4ever on Jan-13-2003 at 23:19
Jan-13-2003 23:10
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever När det blir nåt kommer det att se ut så här
lol... fortfarande lika rolig..
tyvärr så blir det la så.. kanske inte kläderna och jag ser la förhoppningsviss inte ut sån, men datum och så :/
har la visserligen inte gjort något för det, men ändå..
e la lite svårt för mig kanske eftersom jag inte bor i sthlm och det lär ju blir där isåfall
___________________
Daniel
Jan-24-2003 07:11
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
jo, eller som om det blir en allians fest med tranceclubber
då antar jag att det kommer ligga i linköping, är väll ganska bra eftersom de flesta här då för det är som i mitten av smeten
Jan-24-2003 10:21
wezzman
Junior tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Jönköping
Jag kan fixa det mesta i Jönköping. Inkl lokal. Om det är av intresse
Jan-28-2003 08:05
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Bra initiativ men med tanke på att du förmodligen är den enda som bor i Jönköping så tror jag uppslutningen skulle bli väldigt dålig...
Tycker vi har festen på sveriges framsida... GÖTEBORG
___________________
Daniel
Jan-31-2003 15:12
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by wezzman
Jag kan fixa det mesta i Jönköping. Inkl lokal. Om det är av intresse
nja....ja tror d kan va en bra idé som fan... Jkpg e inte överdrivet långt från varken mig de som bor i kungliga huvudstan, samt de som bor i skåne, eller de som bor i gbg.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-02-2003 09:42
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by dbl
Tycker vi har festen på sveriges framsida... GÖTEBORG
HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?
Feb-02-2003 19:28
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by AC.
HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?
eller inte då... Det bästa som har hänt mig när jag flög mellan gbg - sthlm under GSU'n va när vi kom fram till sthlm och piloten säger "välkommen till sveriges baksida"... fan vad jag garvade.. va så ballt