Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pelle
Junior tranceaddict

Registered: Dec 2002
Big Ears

om de blir nåt. vart kommer de va isåfall!?

http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/badboy.htm

Old Post Jan-09-2003 17:30  Sweden
Click Here to See the Profile for pelle Click here to Send pelle a Private Message Add pelle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

När det blir nåt kommer det att se ut så här

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-13-2003 at 23:19

Old Post Jan-13-2003 23:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
När det blir nåt kommer det att se ut så här

lol... fortfarande lika rolig..

tyvärr så blir det la så.. kanske inte kläderna och jag ser la förhoppningsviss inte ut sån, men datum och så :/

har la visserligen inte gjort något för det, men ändå..
e la lite svårt för mig kanske eftersom jag inte bor i sthlm och det lär ju blir där isåfall

Old Post Jan-24-2003 07:11  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

jo, eller som om det blir en allians fest med tranceclubber
då antar jag att det kommer ligga i linköping, är väll ganska bra eftersom de flesta här då för det är som i mitten av smeten

Old Post Jan-24-2003 10:21 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
wezzman
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2002

Jag kan fixa det mesta i Jönköping. Inkl lokal. Om det är av intresse

Old Post Jan-28-2003 08:05  Sweden
Click Here to See the Profile for wezzman Click here to Send wezzman a Private Message Add wezzman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Bra initiativ men med tanke på att du förmodligen är den enda som bor i Jönköping så tror jag uppslutningen skulle bli väldigt dålig...

Old Post Jan-28-2003 08:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Tycker vi har festen på sveriges framsida... GÖTEBORG

Old Post Jan-31-2003 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Cool

quote:
Originally posted by wezzman
Jag kan fixa det mesta i Jönköping. Inkl lokal. Om det är av intresse

nja....ja tror d kan va en bra idé som fan... Jkpg e inte överdrivet långt från varken mig de som bor i kungliga huvudstan, samt de som bor i skåne, eller de som bor i gbg.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2003 09:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by dbl
Tycker vi har festen på sveriges framsida... GÖTEBORG

HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?

Old Post Feb-02-2003 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by AC.
HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?

eller inte då... Det bästa som har hänt mig när jag flög mellan gbg - sthlm under GSU'n va när vi kom fram till sthlm och piloten säger "välkommen till sveriges baksida"... fan vad jag garvade.. va så ballt

Old Post Feb-03-2003 02:39  Sweden
pelle
Junior tranceaddict

Registered: Dec 2002

steve!..jönköping har mer folk än du tror =]

http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/badboy.htm

Old Post Feb-03-2003 20:45  Sweden
Click Here to See the Profile for pelle Click here to Send pelle a Private Message Add pelle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

men det ska vara en TA-fest.. folket på forumet ska träffas och ha det kul tillsammans!

är nog inte så hemskt många som orkar åka ner till jkpg eftersom de bor för långt bort.. jag vet inte..

Old Post Feb-03-2003 20:51 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId track please [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMegamind - "Sturm Und Drang" (Pleasure Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:22.

Forum Rules: