Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by MikeVee
Hé CygnusX, kreeg de volgende die een topic delete geen ban?

Neenee, ge hebt het verkeerd begrepen. De volgende keer dat gij een thread delete, krijgt gij een ban

Old Post Jul-18-2008 17:55 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

Antwerp is Burning: presale starts 09/08/2008

Zaterdag 27 september. Muhka. Antwerpen. Als een trotse feniks herrijst Antwerp Is Burning, het legendarische dance-event aan de Schelde, uit zijn as.

Tussen 2000 en 2005 werden 7 edities gehouden in verschillende gedaanten: 5 clubs met 1 ticket, 7 clubs met 1 ticket, 2 edities in het Sportpaleis en 2 outdoorfestivals op Linkeroever.

In het hart van vele clubbers is het evenement altijd blijven leven, wat mocht blijken uit de wekelijkse mails met smeekbeden om het opnieuw te organiseren. Op vele fora werd met heimwee teruggekeken naar mooie herinneringen, legendarische sets en onvergetelijke avonden.

De laatste editie vond in 2005 plaats als openluchtfestival op Linkeroever.
Daarna werd de nachtvergunning in het Sportpaleis doorgegeven aan Sensation.
Voor de outdooreditie bleek geen festivalterrein meer voorhanden in Antwerpen.

Gedurende drie jaar werd tevergeefs naar een geschikte plek gezocht, van leegstaande hangars naar donkere zaaltjes, van ruwe terreinen naar de meest onverwachte locaties. Die inspanning wordt nu ruimschoots beloond met een
droomlocatie: het Museum voor Hedendaagse Kunst Antwerpen (Muhka).

Tijdens de wissel van twee kunst tentoonstellingen in, heeft Antwerp Is Burning de mogelijkheid om in deze unieke locatie een fantastisch feest te organiseren. Antwerp Is Burning zal uiteraard helemaal in het teken van vuur staan, ook wordt er naar een synergie met het Museum voor Hedendaagse kunst gezocht door tal van moderne kunstenaars te verweven in verschillede aspecten van het evenement. Alle bezoekers krijgen ook de mogelijkheid om het museum achteraf nog een keer gratis te bezoeken.

Onder de ID&T vlag zal Antwerp Is Burning kleiner van opzet zijn, maar nog sterker van organisatie: 3.000 bezoekers krijgen de kans om er hun ogen en oren de kost te geven.

Voorverkoop van het evenement start zaterdag 9 Augustus om 10u, er zijn maximum 3.000 kaarten beschikbaar Tickets kosten 30 euro en zijn te verkrijgen bij Free Record Shop, Fnac en Teleticketservice

Programmatie wordt op 9 Augustus bekend gemaakt op www.antwerpisburning.be

Old Post Jul-31-2008 20:50  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Best wel cava prijs. Indien ik niet meer aan tickets geraak voor Tiesto, ga ik er wsl wel bij zijn op AIB. En anders dan zal het er vanaf hangen hoe sterk de line-up is.

ID&T heeft vandaag alvast extra respect gewonnen door zowel inkomprijs van AIB als Armin Only zeer schappelijk te houden

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jul-31-2008 21:01  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Kheb het op een ander forum ook al gepost, maar ik vind het dus heel jammer dat het Sensation trucje hier weer wordt toegepast met de lineup. Ik wil er heel graag bij zijn, maar het risico dat ik 30€ betaal voor iets wat even goed kei hard kan tegenslagen vind ik nogal groot, en vooral onnodig. Maak de lineup gewoon de dag voordien ofzo bekend, en dan zullen de mensen die er echt willen bij zijn wel moeite doen om zo vroeg mogelijk tickets te krijgen. Uitverkocht zal het sowieso wel zijn

Old Post Jul-31-2008 22:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kheb het op een ander forum ook al gepost, maar ik vind het dus heel jammer dat het Sensation trucje hier weer wordt toegepast met de lineup. Ik wil er heel graag bij zijn, maar het risico dat ik 30€ betaal voor iets wat even goed kei hard kan tegenslagen vind ik nogal groot, en vooral onnodig. Maak de lineup gewoon de dag voordien ofzo bekend, en dan zullen de mensen die er echt willen bij zijn wel moeite doen om zo vroeg mogelijk tickets te krijgen. Uitverkocht zal het sowieso wel zijn

Line-up wordt toch bekend gemaakt op de dag van de vvk? Of verwacht ge dat het op enkele uren al gaat uitverkocht zijn?!

Old Post Aug-01-2008 03:25  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by FenixStyle
Line-up wordt toch bekend gemaakt op de dag van de vvk? Of verwacht ge dat het op enkele uren al gaat uitverkocht zijn?!

Idd zal wel niet op de eerste dag uitverkopen.

Old Post Aug-01-2008 06:26  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

als de line-up meevalt ga ik er toch proberen vlug bij te zijn, toch maar het zekere voor het onzekere nemen

Old Post Aug-01-2008 06:47  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:

Ik vrees er een beetje voor ja

Old Post Aug-01-2008 10:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

hopelijk durven ze is alternatieve namen durven kiezen ipv regulars of mainstream shit, push live hebben we vooral nog geen 534 keer eerder gezien

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Aug-01-2008 19:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

quote:
Indien ik niet meer aan tickets geraak voor Tiesto, ga ik er wsl wel bij zijn op AIB.

Niet dus..

Old Post Aug-02-2008 09:48  Belgium
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

ISOS al uitverkocht?

Old Post Aug-02-2008 09:52  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by TOR
ISOS al uitverkocht?

Yep, al twee weken naar het schijnt, hoorde het ook pas woensdagavond. En donderdagmiddag zag ik dan op Teleticketservice dat er plots weer kaarten beschikbaar waren (terwijl het smorgens nog uitverkocht was op diezelfde site). Kon helaas niet meer in FRS geraken, en online kon ge enkel via creditcard bestellen..

Nuja hopen dat er nog eens een keer wat kaarten vrijkomen..

Old Post Aug-02-2008 10:11  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [27-09-2008] Antwerp is Burning
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help ID [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco Carola - Open Source [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:35.

Forum Rules: