 |
|
|
|
 |
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium
|
|
|
De mannelijke atleten hebben vandaag wel boven verwachting gepresteerd + een prachtig Belgisch record op de 400m gelopen(door een 20-jarige dan nog)
Tuurlijk zijn het niet de beste Spelen voor België maar had 1 of 2 medailles dat dan zoveel beter gemaakt? Die medailles zijn nochthans al heel dichtbij geweest(baanwielrennen, judo, roeien, voetbal), het hangt af van details en een grote dosis geluk.
In de breedte vind ik dat de Belgen veel beter presteren op deze olympiade dan bij vorige edities. Veel (halve) finale-plaatsen voor voornamelijk jonge atleten die nog veel vooruitgang kunnen maken.
De absolute wereldtoppers hebben we niet maar talent is er zeker.
|
|
Aug-19-2008 14:47
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:55.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|