Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
LowRider
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

fuck ben niet de eerste...
ben net trug
één woord:
SUPERFEEST
tiesto was egt super, heerlijk beuken nog op het eind, master

meeting helaas gemist
was net binnen toen en stond nog in de eerste de beste tent (techno )

ik ben naar de klote
weltrusten

Old Post Jun-30-2002 07:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for LowRider Click here to Send LowRider a Private Message Add LowRider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

toen ik rond 6.40 bij de uitgang zat te chillen, zat ik al te bedenken hoe mijn party report eruit zou gaan zien. Yoji rules, Lab 4 remix van eminem super, tiesto kon mij niet echt boeien. feest was top. ta meeting was echt leuk

helaas ben ik nu niet meer in de stemming want heb daarnet bijna een vriend zien doodgaan. deze jongen had 3 pilletjes op. in de pendel bus terug. stond ie opeens op en begon ie rare geluiden te maken en er kwam gal en spuug uit zijn mond en hij verstijfde enorm. bus chauffer stopte . een andere vriend van die bij de mariniers zit en veel ehbo heeft gehad wist gelukkig meteen wat ie moest doen. hij sleurde het slachtoffer naar buiten in een speciale greep wat nog lastig was want hij was helemaal verstijft en dan is 95 kilo zwaar. snel deed de marinier hem in stabiele zij ligging leggen. met moeite kreeg hij zijn kaken open om zijn tong naarvoren te halen die hij had ingeslikt. hij was dus gewoon aan het stikken echt erg om een hele goede vriend zo te zien liggen spartelen. daarna kon ie gelukkig weer normaal ademen. de ambulance die we hebben gebeld kwam eigenlijk voor niks. de politie heeft hem meegenomen op het politie bureau mag hij nou bijkomen. of hij een proces verbaal krijgt weet ik niet. maar was dus een erg kutte afsluiting van mijn beste feest oooit (als je het einde dus neit meerekent)

Old Post Jun-30-2002 09:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by basvh
helaas ben ik nu niet meer in de stemming want heb daarnet bijna een vriend zien doodgaan. deze jongen had 3 pilletjes op. in de pendel bus terug. stond ie opeens op en begon ie rare geluiden te maken en er kwam gal en spuug uit zijn mond en hij verstijfde enorm. bus chauffer stopte . een andere vriend van die bij de mariniers zit en veel ehbo heeft gehad wist gelukkig meteen wat ie moest doen. hij sleurde het slachtoffer naar buiten in een speciale greep wat nog lastig was want hij was helemaal verstijft en dan is 95 kilo zwaar. snel deed de marinier hem in stabiele zij ligging leggen. met moeite kreeg hij zijn kaken open om zijn tong naarvoren te halen die hij had ingeslikt. hij was dus gewoon aan het stikken echt erg om een hele goede vriend zo te zien liggen spartelen. daarna kon ie gelukkig weer normaal ademen. de ambulance die we hebben gebeld kwam eigenlijk voor niks. de politie heeft hem meegenomen op het politie bureau mag hij nou bijkomen. of hij een proces verbaal krijgt weet ik niet. maar was dus een erg kutte afsluiting van mijn beste feest oooit (als je het einde dus neit meerekent)

Tjeezus, da's inderdaad klote man!!! Wees dus maar blij dat hij er nog is!! Wens hem sterkte!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Jun-30-2002 10:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
das ook kut ja. Sterkte!
verkeerde pillen waarschijnlijk?

Old Post Jun-30-2002 10:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Zo klote om te horen Bas. Wens hem veel geluk

Zo dan nu me partyreport. Dat was me het feestje wel zeg. Pfffff echt geweldig. Jappio, DjSuez, een andere vriend en ik waren al vroeg van huis weggegaan, omdat we graag Dazzle wilden zien draaien. We waren dus rond half 9 in de Black Hole tent waar het op dat moment nog akelig stil was. We hebben even met Donna en DJRV staan praten wat leuk was en hoorde de Dazzle Remix van Andain - Summer is Calling wat erg vet was.
We gingen na Dazzle even een rondje lopen en kwamen uit bij Marcello, wat me erg meeviel. Draaide best wel leuke muziek. Daar hebben we zo'n drie kwartiertjes uit ons bol staan gaan om daar na nog even Lucien Foort mee te pakken waar we ook weer snel weg waren omdat het niet geheel onze stijl was.
We gingen weer terug naar de Blach Hole tent en hoorden nog een kwartier van Fred Numph zijn set die volgens mij best goed bleek te zijn. Guy Ornadel daarne draaide wat lekkere trance platen geloof ik gecombineerd met lekkere progressive, was daar zeer over te spreken, maar Jappio en ik wilden ff beetje iets harders, dus besloten ff te stampen op Dave Randall. Leek mij Techno te zijn en niet echt Hardhouse waar hij wel stond, maar desalniettemin was het toch een uurtje stevig draaien, waarna we weer terug gingen naar iedereen in de Black Hole tent.
Want daar ging Andain live ze kunstjes vertonen en de meeting zou ook komen, dus waren er veel Ta'ers op dat moment en weer veel nieuwe mensen gezien en ontmoet wat altijd weer leuk is. Andain vond ik trouwens niet echt goed, beetje te eentonig allemaal.
We zijn toen rond half 2 weer naar buiten gegaan en nog langs JP gegaan die wel lekkere draaide, maar na een 20 minuutjes toch maar weer de man van de avond iig van mij opgewacht.
Het werd al een stuk drukker in de BH tent wat natuurlijk te verwachten was. Dj Tiesto moest gaan draaien en heel die tent zat gelijk stampvol. Ergh veel mensen gingen er vandor na een paar minuutjes gewoon omdat het veels te druk was, vooral voorin. Maar wij bleven, want hij draaide een topset. Lekkere progressive zo van isos 3. En dat zijn toch wel de lekkerste. Heerlijke set.
Rond half 5 zouden we naar Yoji Biohamenika gaan en daar aangkomen hoorden we nog het laatste stukje Lab 4, wat erg hard was hehe. Yoji draaide ook een topset, die wellicht misschien een beetje voorspelbaar was met nummers als Arome - Hands up en Yoji B - Ding a Ling beide de scot project remixen, maar dat kon de pret niet drukken. Was erg goed alleen misschien drie kwartiertjes te kort.
De zon was inmiddels opgekomen en ik moest nog even op me broertje wachten, want die was er ook, toen die twee anderen die vriend en DjSuez al weggingen. Ik heb nog even een kwartiertje op de sounds van Cor fijneman staan dansen, waarna ik samen nog ff Jappio nog ff ging hh'en met Partyhardy en ze vrienden waar we eigenlijk de hele avond een beetje mee opgetrokken waren. We hebben de zon op zien komen ip BK wat echt een heerlijk gevoel gaf, deze man wist me ook te verrassen aangezien ik er thuis nix aan vond wat ik gedownload had, maar zo IRL was het erg goed.
Mijn Impulz was ten einde. Ik heb erg veel impulzen gehad deze avond :P en vind het eigenlijk alleen jammer dat ik nix heb gezien van Montana aangezien ik die ook nog wel ff wilde horen, maar mijn avond was geslaagd met tiesto en Yoji als hoogtepunten :P

Old Post Jun-30-2002 12:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Dave Randall is toch echt (UK)hardhouse hoor

Old Post Jun-30-2002 12:23 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Optimus
Dave Randall is toch echt (UK)hardhouse hoor

hehe k Tin geloof je :P
Heb ook maar drie uurtjes geslapen nog man, dus vergeef het me :P

Old Post Jun-30-2002 12:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

ff korte impressie misschien later meer

Bussen perfect geregeld (alleen jammer van die 5€ naja het was goed geregeld dus dat was dan ok) In apeldoorn al snuggle en tais gezien.

Zo rond 21:45 aangekomen snel door visitage,

fred numpf: was ok geluid stond nog niet helemaal perfect

Lucien foort: super lekkerrrrr

FC kahuna: meesterlijk lekker (technisch uitstekende dj)

Guy ornadel: wel aardige trance in het begin toen begon ie veels te hard te draaien klote trance hij was behoorlijk makkelijk aan het scoren, uiteindelijk bouwde hij wel iets af voor andain....en jahoor hij sloot af met sasha - wavy gravy geweldig maar ik geloof niet dat het publiek dat echt helemaal ok vond

andain: echt een vette set aardig diep weing breaks en lekker doorgaan met die lekkere progressive drive, dat van die zangeres had nu weer niet gehoeven[/b]

tiesto begon ok en eindigde ok (UMEK - GATEX, push - universal nation(KIPPENVEL)

don londi: not my style gelukkig maar laatste 15 min van gehoord

emjay:hard maar errug lekker

en dan ja zeker...hihi

lab 4whahahaaha wat een mooi publiek die ogen zo groot als theeschoteltjes spastische bewegingen op overstuurde muziek maar zeker wel grappigom ff te zien

yoji: maffe japanner hehe

cor fijnema:lekker raggen op het einde prima set

meeting was erg ok veel (nieuwe) mensen ontmoet
organisatie was ook prima. Publiek viel mij reuze mee weinig gekke dingen gezien behalve een meid die achter de black-hole tent niet veel fut meer inzich had...(lees: plat op de grond weinig leven meer, maar dat ging later wel beter)

enne basvh klote man, but that's also the risk maarja echt fucked up om iemand zo fout te zien gaan.

Old Post Jun-30-2002 13:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Goh dat er mensen positief zijn over Impulz...

Vond er echt geen klap aan.

Heb me het meest vermaakt in Eurogrooves tent...

Eerst daar ff bij Jurgen gana kijken, beetje blije trancy platen, maar dacht goh leuke inkomer wel.
Toen ff Blackhole ingegaan en die Guy Ornadel draaide wel wat geinige progressive, maar das echt NIET mijn muziek, klinkt wel aardig soms, maar kan er nie echt op bewegen.
Maar ff wat gaan eten toen, daarna ff naar Hardhouse, maar da vonk maar een beetje vage muziek zeg, dat UK Hardhouse vink nie echt lekker klinken. Maar weer ff Eurogrooves ingegaan, draaide ene Graham Gold. Nooit van gehoord, maar wel aardig setje, Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix), Beam vs. Cyrus - All Over The World en Yoyi Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Remix) kwamen nog voorbij en hij sloot ook heerlijk af met In My Memory (V-One Remix).
Toen Jean begon maar snel weggegaan en richting meeting gelopen, weer ff wat bekende gezichten tegengekomen. Daarna ff met Kolkiewolkie richting Hardhouse gelopen, klonk wel lekker met Sioux - Pho (Cosmic Gate Remix), en natuurlijk kwamen we Remy D en Mido weer tegen, geen feest waar ik ze nog nie tegengekomen ben geloof ik
Daarna naar Tiesto, maar vond het maar bagger eigenlijk, ben eertse 40 minuten geweest, daarna had ik het wel gehad, zusje en vriend van me zijn nog uur gebleven, maar vonden het ook weinig aan.
Met KW beetje rondgesjokt, ff Don Diablo meegepakt en ff richting Techno gegaan. En toen hadden we eigenlijk allebei zoiets van wat doen we hier nog. We hadden ook geen zin om nog een uur te wachten op Yoji, dus maar ff de mensen die mee zouden rijden gebeld en gezocht en om 415 zaten we al in auto en tegen 5 uur weer thuis.

Ben echt zoooooooooooooo blij dat ik geen 40 euro voor dit feest heb neergeteld, want heb me dus echt nie vermaakt. Het weer zat dan ook nie echt mee, als het warm zomeravondje was geweest, was het misscien nog wel leuker geweest.
Was trouwens eerste Outdoor feest, maar daar ben ik wel te spreken over, wel een leuk sfeertje.
Maar dat wordt iig nooit meer geld uitgeven aan een kaartje voor UDC, probeer het wel gratis, en anders pech, dan zal ik er nie wakker van liggen.

Old Post Jun-30-2002 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
blablabla

Sluit me hierbij aan. Vond het echt een fantastische avond, mede dankzij het lekkere weer, heb heel de nacht in mn polo'tje gelopen. Errug veel ta-ers gemeet, en mijn hoogtepunten van de avond waren Dazzle (jammer dat hij zo vroeg draaide, t was nog bijna leeg, en kippenvel op Andain - Summer calling (dazzle remix woeioeiii)), Tiësto (progressive nóg beter , ondanks de drukte) en Yoji (oww wat is dat lekker de zon op zien komen!! Eindelijk is live meegemaakt)

Verder gigantisch veel lol gehad met Partyhardy en zn vrienden (leuk vrouwke hehe), met Donna en DjRV (en nog 6 anderen om 20.30 (waaronder volgens mij in de verte ook nog mido en remy D)), en voor de rest ook nog heel veel ta-ers gemeet, Yarnie (waarom lijkt die broer zo op je ), Chicane, Basvh, Snuggle (met vriendin,, gaaf wijf man ), en nog een hele zooi meer

al met al een fantastische avond, en alle 40 € zekers waard!!!

p.s. basvh klote van die maat van je, in ieder geval veel sterkte gewenst, en leer m volgende x aan dat je zonder pillen ook een fantastisch feest kunt hebben (10 golden powers (showers hè lex ) doen ook wonderen )

Old Post Jun-30-2002 13:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

hebben jullie elkaar golden showers gegeven???? vertel vertel vertel

Old Post Jun-30-2002 13:59 
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Optimus
hebben jullie elkaar golden showers gegeven???? vertel vertel vertel

lol.. hehe,, ja lex die zat maar te zeuren dat ie t zo koud had hehe ik denk nou, zo krijgt ie t weer warm

ehmmm zo ongeveer dan

Old Post Jun-30-2002 14:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha bangkok 1995 track 7... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNeo Cortex - "Elements 2004" (Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:36.

Forum Rules: