|
Goh dat er mensen positief zijn over Impulz...
Vond er echt geen klap aan.
Heb me het meest vermaakt in Eurogrooves tent...
Eerst daar ff bij Jurgen gana kijken, beetje blije trancy platen, maar dacht goh leuke inkomer wel.
Toen ff Blackhole ingegaan en die Guy Ornadel draaide wel wat geinige progressive, maar das echt NIET mijn muziek, klinkt wel aardig soms, maar kan er nie echt op bewegen.
Maar ff wat gaan eten toen, daarna ff naar Hardhouse, maar da vonk maar een beetje vage muziek zeg, dat UK Hardhouse vink nie echt lekker klinken. Maar weer ff Eurogrooves ingegaan, draaide ene Graham Gold. Nooit van gehoord, maar wel aardig setje, Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix), Beam vs. Cyrus - All Over The World en Yoyi Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Remix) kwamen nog voorbij en hij sloot ook heerlijk af met In My Memory (V-One Remix).
Toen Jean begon maar snel weggegaan en richting meeting gelopen, weer ff wat bekende gezichten tegengekomen. Daarna ff met Kolkiewolkie richting Hardhouse gelopen, klonk wel lekker met Sioux - Pho (Cosmic Gate Remix), en natuurlijk kwamen we Remy D en Mido weer tegen, geen feest waar ik ze nog nie tegengekomen ben geloof ik 
Daarna naar Tiesto, maar vond het maar bagger eigenlijk, ben eertse 40 minuten geweest, daarna had ik het wel gehad, zusje en vriend van me zijn nog uur gebleven, maar vonden het ook weinig aan.
Met KW beetje rondgesjokt, ff Don Diablo meegepakt en ff richting Techno gegaan. En toen hadden we eigenlijk allebei zoiets van wat doen we hier nog. We hadden ook geen zin om nog een uur te wachten op Yoji, dus maar ff de mensen die mee zouden rijden gebeld en gezocht en om 415 zaten we al in auto en tegen 5 uur weer thuis.
Ben echt zoooooooooooooo blij dat ik geen 40 euro voor dit feest heb neergeteld, want heb me dus echt nie vermaakt. Het weer zat dan ook nie echt mee, als het warm zomeravondje was geweest, was het misscien nog wel leuker geweest.
Was trouwens eerste Outdoor feest, maar daar ben ik wel te spreken over, wel een leuk sfeertje.
Maar dat wordt iig nooit meer geld uitgeven aan een kaartje voor UDC, probeer het wel gratis, en anders pech, dan zal ik er nie wakker van liggen.
|